1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    -Is de map Power Station nog een beetje vet? Dat schijnt de map te zijn die we in de demo kunnen spelen

    Ja, dat is zeker een vette map. Sterker nog, het is mijn lievelingsmap.
     
  2. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen een paar uur online zitten spelen, en als je met wat leuke mensen zit dan is het echt de moeite. Het kan wel nogal saai worden als er bijna niets wordt gezegd, maar net een paar games gespeeld, in de ene wordt er voortdurend over tactics gepraat, on the fly plannen gemaakt, in een andere gewoon hele tijd zitten zeveren, en heb me er erg mee zitten amuseren.

    Ook begint het stukken leuker te worden wanneer iedereen de game een beetje begint te begrijpen. We zaten op een bepaald moment als Lineage in Dig Site, waar we een paar keer probeerden te rushen via onderkant naar artifact, om altijd een regen van granaten op ons af te krijgen. Dan maar gewoon 2 man vanvoor gezet met gust, granaten terugsmijten, boompje achter ons voor wat de healen, en eens al hun granaten opwaren met teleport vlug naar boven vliegen en artifactje cappen. Simpel voorbeeld, maar het is gewoon erg leuk als er deftig wordt samengespeeld.
     
  3. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat door het 'balance-systeem' soms parties uit elkaar worden gehaald. Dit vind ik ook zonde, want geen multiplayer-game is leuk zonder leuke team-chat, wat meestal niet zo is met mensen die je helemaal niet kent. Ik vind dat dit het spel een stuk minder leuk maakt.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we binnenkort eens met wat XBW mensen de game gaan doen? Ik heb vandaag met wat Fransen gespeeld, maar daar is echt geen zak aan... En verder is het allemaal engels wat er speelt en die lopen elkaar alleen maar uit te schelden XD
     
  5. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    voeg mij maar toe mensen als je wil heb het spel nu ook een aantal dagen en heb ook maar 1 nederlander in mijn lijst om samen mee te spelen
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bekijk het ook eens vanuit de positie van het andere team.

    hoe vind jij het als je op een team zit waar je niemand kent en je speelt tegen een clan die altijd samenspeelt en je maakt geen schijn van kans


    het leukste vind ik de matches waar de teamplay spontaan ontstaat
     
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game koop ik niet om het zoveel mogelijk mensen naar de zin te maken. op de 1e plaats staat dat ik zoveel mogelijk lol heb, en later komt pas dat het tegenstandige team dat ik niet eens ken zoveel mogelijk lol heeft.

    Als je de hele tijd in een team zit dat je niet kent heb ik een tip: join iemand in je friends-list. en nog een tip: als je het niet leuk vind dat het team van de tegenstander de hele tijd wint omdat ze goed samenspelen, ga weg en join een andere game. En bovendien, als een party uit elkaar wordt gehaald, dat kent nog niemand elkaar.

    Teamplay ontstaat niet spontaan als je in een team zit waar niemand een headset heeft of in een taal spreekt die jij niet verstaat.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit te twijfelen, shadowrun of forza2. 't word van de 2
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    80% van alle spelers heeft wel een microfoon en 2 van de 3 potjes gebruikt een random team teamplay.

    en ik speel met zowel mensen uit friendslist als gewoon public en ik vind het met mensen uit friendslist ook niet leuk om steeds mey 6-0 te winnen

    beetje eerlijke teams maakt het spel spannender
     
  10. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog geen enkel game gespeeld met iemand uit mijn friendslijst, en altijd al goed gelachen bij de teamspeak. Heb trouwens al genoeg van parties gehoord die de ene ronde bij elkaar zitten, de volgende gesplitst worden voor de balance, en de round daarna terug bij elkaar zijn gezet. Denk dat dat dus allemaal wel meevalt.

    Ik wil gerust eens met wat mensen van hier spelen, als jullie geen problemen hebben met een Belg ;p.
    Btw iRoy, zat net in een goeie party toen je me invite, sorry :).
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nja hevig twijfelen heb ik de game toch maar gekocht 45 eu bij de MM, want ik d8 toch : ik moet m eerst proberen voordat ik m echt afkraak.
    Na een half uurtje spelen had ik toch echt zo iets van hij is zo slecht nog niet...eigen ik is ie best wel vet:p

    alleen hoop ik dat ze door middel van DC wel wat dingen toevoegen zoals bijv. deathmatch,nieuwe wapens,Andere characters dus bijv. een human die er anders uitziet.

    maar verder is het best een tof spel
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt me echt vet om met de 360 tegen PC gamers te spelen. Vista heb ik alleen niet dus ik moet em wel op de 360 halen :p
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar zat ik dus ook over te twijfelen, maar ik ga voor Forza 2. Op insidegamer zeggen ze ook: "Een hele vette game, maar wel voor af en toe". Ze hadden het erover dat het een perfecte game was om af en toe een uurtje uit de kast te trekken. Ik denk dat Forza 2 meer replaywaarde heeft. Ik weet nog wel hoeveel uur ik in de online modus van Project Gotham Racing 2 heb gestopt. Dat verveelde nooit. Forza 2 is ook zo'n heerlijk spel. Maar jah, ik ben dan ook een groot liefhebber van sportspellen. Ik start ook nog een paar keer per week Virtua Tennis 3 op. Shooters hebben iets minder aantrekkingskracht op me. Plus dat je vanaf morgen online kan knallen met de demo. Dus je portie Shadowrun krijg je wel. Dat vind ik prachtig aan die online demo's, daar kan je ook maanden mee zoet zijn. Ik heb bijv. meer tijd besteed aan de Moto GP 06 demo dan sommige spellen die ik thuis heb liggen ;)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is ook wel zo, download die demo morgen we. Blijkt ie echt heel vet te zijn dan koop ik hem wel. Maar forza demo vond ik ook gaaf maar ben nooit zo goed in racen. Vooral nu niet met het MS stuurtje erbij! Hopelijk went het!
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens gamespot was ie iets van een 6.9 waard, dus dan schrijf ik hem meestal al af, tja, het klinkt gek om daar op te vertrouwen. En bovendien zal de halo toch altijd de koning zijn in funny multiplayer, alhoewel dit ook best leuk kan zijn, alleen vind ik doordat je zoveel gare hele handige goodies heb(door muren heen porten) er toch niet zo'n vette balans in zit.., maar dat weten de spelende het best natuurlijk.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen test ik de demo even uit en dan kom ik wel tot de juiste beslissing.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tomorrow demo indeed. :)
     
  18. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch hoor ik zelden veel mensen praten in 1 team. En dus is teamplay ook vaak niet van toepassing. Waar het je die gegevens eigenlijk vandaan?

    Als je in een gewoon, leuk team zit met wat vrienden, betekent niet meteen dat je altijd me 6-0 wint.

    Bij dat laatste geef ik je gelijk, maar dan heb je wel lekker eerlijke teams, maar bijna niemand in jouw team praat, dus dat is ook erg saai vind ik.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen ook even de demo testen, spreekt het mij aan, ren ik even naar de MM :)
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook zo even demo checken en dan game kopen als ik hem leuk vind. En pas dan maar op! }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina