1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :confused:
    of je zegt dingen die ergens op slaan.......
    enige cd's van shady enzo zijn GRODT en D12 World......verder houd ik het bij 2pac Kokane en Above the Law
    dus ga niet over mij lullen |:-
     
  2. What the fuck? Ik had het niet tegen jou, maar tegen die gasten die alleen naar de labels luisteren die de naam van deze thread naam sharen. Above the Law is trouwens dikke ownage, vooral Black Superman.
     
  3. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt vind ik dus eigenlijk veel makkelijker, want als je via internet (of iets anders) doet, dan ga je vanalles verbeteren en is het eigenlijk geen freestylen/battlen meer. Freestylen is gewoon een rap verzinnen met wat in je hoofd opkomt. Genoeg hierover. Repel, jij vindt D12 enzo belachelijk vind, dan moet je small seyss ook niet goed vinden, die moet je dan the ultimate crap vinden.
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    nou jongens en meisjes...weet hier nou iemand waar je shady gear kunt halen in de buurt van rotterdam ...?
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Afrermath, de Stones Elpee

    Aftermath is in mijn ogen het beste stones album. Waarom?

    De stones brengen op Aftermath perfecte Rythm and Blues. Waaronder het prachtige Under My Thumb (met de Xylofoon) en meerdere pure blues nummers. Ook het nummer Going Home (van tien minuten) was destijds revolutionair. Mijn eigen favoriet is I am Waiting, met zijn rustige coupletten en schijnbare versnelling tijdens het refrein. Eigenlijk te melodieus voor de Stones, mede door die tweede stem van drankorgel Keith, die best goed klinkt (of zal Mick Jagger beide stemmen doen?).

    Het beste Stones album is in mijn ogen Beggars Banquet, met die typische bluessound. De teksten waren destijds ook heel intelligent. Kijk bijvoorbeeld naar jigsaw puzzle (een maatschappijkritisch Dylan achtig beschijvingsgedicht). Ook een mooi nummer op die plaat is Stray Cat Blues, over Micks relatie met ene vijtienjarig meisje. Maar goed, terug naar aftermath.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2004
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    jesus walrus wat ben jij een irritante gozer zeg...
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vind hem wel goed gevonden:D
    vooral omdat hij echt de tijd neemt om het te typen
    ach jah, leraren
    je zult ze nooit snappen :p
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja j0h leraren...nooit gemogen die gaste ....lekker de hele dag aan de koffie terwijl je als leerling bekant aan een galg opgehangen word als je in de les wat zit te zuipen.

    maargoed back ontopic
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol _0/ altijd lachen met walrus, the stones zijn nog steeds dope

    hier weer wat shady news, eminem komt met zn eigen uncut radio station _O_




    Eminem will make his first foray into radio with an investment in a new, nationwide channel on Sirius Satellite Radio.

    Eminem, Interscope CEO Jimmy Iovine and Shady Records vice president Paul Rosenberg will executive produce a 24-hour Hip-Hop music and lifestyle channel for the network, which will include a specialty show hosted by Eminem, a show by DJ Green Lantern and other Hip-Hop offerings.

    Eminem said the move to Sirius would allow him to freely express himself. Because satellite radio is a private industry, it is not monitored by the FCC, something that many artists find attractive.

    "Once upon a time not too long ago, the feds wanted all my music off the air," Eminem said. "Now we'll be on Sirius 24 hours a day, playing the best Hip-Hop ... not just from Shady Records, but from everywhere.”

    Shady’s new channel plans to conduct live broadcasts and interviews and would air hard to find music from an assortment of Hip-Hop acts.

    Eminem’s lyrical content has come under fire numerous times, from various groups of people. The FCC has even penalized radio stations with fines for playing his music.

    “We'll deliver an uncut hip-hop radio station like never before,” Eminem continued. “I can't wait to start dropping new material, exclusive tracks and uncensored hip-hop featuring me and everyone else, freely saying whatever the hell we want."

    The channel is on tap to debut this fall and will be included with every Sirius subscription at no extra charge.

    Eminem has also ventured into the world of television. His Shady Records had partnered with Universal Music Group and the owners of adult industry powerhouse Vivid Entertainment to launch 1 AM, a subscription-based channel that offers uncut videos and uncensored content.
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hahaha, mooi filmpje, lol Maar geef mij maar de blues op Artermath :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2004
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lool als het nu echte "bling bling" was d8 ik er nog over na :+ :p
     
  15. Mouhajir

    Mouhajir Mouhajir

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    wannabees
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    spreekt the master pimp :+ :+ :+ :+ :+
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    hahahahahhahahah
    ja j0h mouhajir wat een intelligente opmerking hhahahahaha _O_
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    maarten heb jij we shootin van stat quo en fat joe? zoja waar heb je m vandaan?
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    check your pm
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt een shady/aftermath fan en ik vind het album van lloyd Banks niet echt goed, ik vind alleen Playboy een beetje goed. Maar over het nieuwe album van proof ben ik wel erg te spreken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina