[XOne] shared conection achter router

Discussie in 'Games' gestart door The Stig, 19 aug 2004.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ikvroeg me dus af of ik door een tweede netwerkkaart in m'n computer te zetten ook op xbox live kan spelen ookal zit die computer achter een router(aangezien de poorten achter de router "vol" zijn. of is er een andere oplossing door de ethernet kabel achter de router te splitsten
    (of kan dat niet?)

Ik hoor het graag

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    werkt niet ... geeft heel veel problemen ... waaronder lag ... koop een switch of hub (zie verder de ICS of router thread)

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan wel een switch achter je router zetten? en aan wat voor een prijs moet ik dan denken? kan je met een switch kiezen over welke kabel je de internetverbinding laat lopen? of hoe werkt dat?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een switch moet je aansluiten op een port van je router ... het liefst de up link.... hiermee creeer je nieuwe vrije porten ... voor de prijs van een swith of een hub kan je het beste bij je plaatselijke computer boer kijken

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    wat is precies de up link want als ik m'n router heb, staat er lampjes bij WAN (die bedoel je denk ik, dus voordat het signaal de router ingaat of niet?
    want ik heb chello en dat zou dan niet gaan, hij moet dan achter router port 1/2/3 denk ik dan of niet) stel nou dat ik die switch achter de uitgang voor mijn computer doe, kan ik dan nog gewoon internetten en xbl spelen tegelijk?

Deel Deze Pagina