shark tale geruchten en feiten

Discussie in 'Algemeen' gestart door halodude, 17 aug 2004.

1. halodude

halodude Guest

Over een tijdje komt er een nieuwe animatiefilm uit, in de trend van Finding Nemo. In Dreamworks' Shark Tale spelen grote sterren de rollen van geanimeerde vissen. Will Smith, Robert DeNiro, Engelina Jolie en veel meer andere sterren moeten de film een succes maken. Uiteraard maakt Activision een spel van de titel, waarschijnlijk voor de iets jongeren onder ons, alhoewel je dat niet zou denken na het zien van de shots vol met tanden.

De film Shark Tale gaat over een vis genaamd Oscar die het aan de stok krijgt met de haaien maffia. Oscar wordt namelijk gezien op de plek waar de zoon van een maffia baas wordt vermoord. Echt veel is er verder niet bekend, maar het is duidelijk dat Dreamworks een echte maffia sfeer wil creëren zoals in The Sopranos. Zo gaan bekende Italiaanse filmsterren de stemmen doen van de maffia haaien. Denk aan Robert DeNiro en Martin Scorsese. De rest van de stemmen is ook niet misselijk want onder andere Will Smith, Renée Zellweger, Angelina Jolie en jack Black gaan de rest van de stemmen vertolken

In het spel van de titel speel jij ook de rol van Oscar, en moet je zijn leventje tot een goed einde brengen in het verhaal dat de film volgt. Je zult moeten zwemmen, dansen en veel hachelijke situaties moeten ontsnappen.

Het spel komt op zeven oktober in de winkels uit, wanneer ook de film in première gaat. Heb je interesse, kijk dan ook even naar de onderstaande shots.

2. halodude

halodude Guest

zo dat was ff informatief

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    mwa...zal wel meer iets voor de jongere gamers worden.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    het lijkt me idd wel wat voor de jongeren en voor de film geld dat ik hem afgezaagd vind omdat na het succes van nemo ook een film te maken over vissen, net zoals dat toen gebeurde met a bugs life en Antz

edit: heb een foutje verwijderd |:-

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik denk niet dat ze de film pas na het succes van nemo hebben gemaakt.Het duurt wel langer dan 1,5 jaar om zo een film te maken(dus toen wisten ze nog niets van finding nemo).Dus Nemo was net iets eerder en daardoor zit Sharketale er afgezaagd uit

6. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    nou ik wist al heel lang van het bestaan van findin nemo af, de eerste plaatjes heb ik al zo lang geleden gezien.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    maar op plaatjes kun je niet zien of het een succes wordt of niet

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me helemaal niks

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    nee maar het heeft ze wel kunnen inspireren en na het suc6 van nemo het ook maar uit te brengen

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit gaat niet over de film. Anders wordt deze thread naar ASEL verplaatst.. :)

Deel Deze Pagina