Aangezien ik vandaag van werk thuiskom en nog steeds niets op mijn deurmat zie liggen heb ik de volgende vraag:
Kent een van jullie misschien sharpshot77. Ik krijg namelijk nog Ninja Gaiden van hem, die ik heb geruild tegen fight night 2004 (die hij al wel binnen heeft) Ik heb hem al wel gebeld en hij zegt dat hij het al op de post heeft gedaan, maar ik vertrouw het niet helemaal. Hij spreekt zich nogal tegen....de eerste keer zei hij dat het opsturen mis is gegaan en toen ik de tweede keer belde en ik zei dat het misschien nu ook verkeerd was gegaan zei hij: hoezo? Toen zei ik: het was toch al een keer fout gegaan? euh.....ja..ja dat klopt.
Hij heeft nog helemaal niets laten horen op de PM terwijl ik dat had gevraagd aan de telefoon en hij dat zou doen. Ook zei hij dat hij in het weekend nog online is geweest....ook dat is niet waar. Zijn laatste aanmelding is op 30-6-2004. Na al deze (kleine) onwaarheden..(en nog een paar meer) vind ik het een beetje moeilijk om te geloven dat hij het echt op de bus heeft gedaan.
Ik heb al zijn gegevens, maar hij woont in den haag en dat is vanuit Tilburg een beetje lastig.
Mijn vraag is: Kent iemand hem of heeft iemand wel eens met hem geruild en wat kan ik het beste doen. Ik hou niet van geweld of dreigen dus dat heeft geen zin. Misschien de politie inschakelen, ik heb al zijn PM nog ondertekend met zijn naam (niet nickname). Het liefst heb ik natuurlijk Ninja Gaiden, maar anders wil ik gewoon mijn game terug.
Laatst bewerkt: 6 jul 2004