sharpshot77

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nusti, 6 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Aangezien ik vandaag van werk thuiskom en nog steeds niets op mijn deurmat zie liggen heb ik de volgende vraag:
    Kent een van jullie misschien sharpshot77. Ik krijg namelijk nog Ninja Gaiden van hem, die ik heb geruild tegen fight night 2004 (die hij al wel binnen heeft) Ik heb hem al wel gebeld en hij zegt dat hij het al op de post heeft gedaan, maar ik vertrouw het niet helemaal. Hij spreekt zich nogal tegen....de eerste keer zei hij dat het opsturen mis is gegaan en toen ik de tweede keer belde en ik zei dat het misschien nu ook verkeerd was gegaan zei hij: hoezo? Toen zei ik: het was toch al een keer fout gegaan? euh.....ja..ja dat klopt.
    Hij heeft nog helemaal niets laten horen op de PM terwijl ik dat had gevraagd aan de telefoon en hij dat zou doen. Ook zei hij dat hij in het weekend nog online is geweest....ook dat is niet waar. Zijn laatste aanmelding is op 30-6-2004. Na al deze (kleine) onwaarheden..(en nog een paar meer) vind ik het een beetje moeilijk om te geloven dat hij het echt op de bus heeft gedaan.
    Ik heb al zijn gegevens, maar hij woont in den haag en dat is vanuit Tilburg een beetje lastig.
    Mijn vraag is: Kent iemand hem of heeft iemand wel eens met hem geruild en wat kan ik het beste doen. Ik hou niet van geweld of dreigen dus dat heeft geen zin. Misschien de politie inschakelen, ik heb al zijn PM nog ondertekend met zijn naam (niet nickname). Het liefst heb ik natuurlijk Ninja Gaiden, maar anders wil ik gewoon mijn game terug.

Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  2. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tja mischien is ie een bedrieger maar ik had eerst ook zoiets luister maar.
    Ik w8te op mij game sega pack ik hoorde niks meer van diegene dus ik pmde hem.
    Hij zei ik was het vergeten.
    Ik was een beetje kwaad maar toen zei ie ik had mijn been gebroken dus toen was ik het vergeten dus.
    Maar ik heb de game wel gekregen dus het kan gebeuren dat ie net ziek is ofzo.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als ie ziek ofzo was had hij het wel via de telefoon gezegt

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer hem nog eens te bellen en leg hem je verwarring en frustratie uit. Vaak zijn het ook gewoon lakse mensen die steeds zeggen dat ze het op de bus zullen doen maar dan ontvang je het pas 3 weken later. Weet je verder iets meer van hem, misschien hoe oud hij is ofzo? Anders krijg je misschien zijn moeder ofzo aan de lijn en vertel je het die. Dat wil ook wel eens werken lijkt me.
    Verder kun je natuurlijk altijd even de politie bellen met de vraag wat hun daar precies aan kunnen doen.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Whaha, de politie inschakelen?? Die verklaren je echt voor gek als je aankomt: ik wil sharpshot77 graag aanklagen want ik ben zelf te dom geweest om mijn deal grondig genoeg te controleren :+ :+

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dank je darkwing voor je opbouwende kritiek en voor de nekslag terug in de realiteit 8) , maar het kan wel.....ik heb zijn gegevens en zijn accoord voor de dealen een paar erg goede kontakten bij de lange arm. Dit valt onder het kopje: Ik heb een afspraak met iemand en hij houdt zich er niet aan. Zulke zin er en worden zelfs gewonnen.
    Maar voor we allemaal weer rare dingen gaan doen met advokaten enzo......hij heeft mij net gebeld om te vragen of ik de game al binnen had, en dat is dus niet, maar hij klonk of dat hij het ook klote vond....ik heb gezegd dat ik nog een paar dagen wacht op de game en als het dan nog niet binnen is we weer contact opnemen over wat we dan gaan doen......Dus ik hoop dat het allemaal met een sisser gaat aflopen en dat het gewoon een fout van PTT is en niet dat het een bewuste streek is, maar dat zal wel niet.....hoop ik. Het is alleen zo onduidelijk gebracht door die gast....

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had eerst me spel opgestuurd, ik kreeg hem alleen zijn spel nog binnen. Ik maar emailen, opeens krijg ik mijn spel weer terug. Blijkt dat hij hem helemaal heeft lopen spelen en het toch niets vond. Zoiets kan het ook zijn, dat hij hem nu aan het uitproberen is. Waarschijnlijk heeft ie je genaaid. De politie heeft weinig zin en bij hem langsgaan kan dus niet. Het is dus erg vervelend, gewoon veel bellen en hopen dat hij eerlijk is.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hoeveel dagen is het nu geleden dat hij het spel heeft opgestuurd? (voor de 2e keer dus)?

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    een week....weet het niet precies, maar ik heb met hem dus afgesproken om nog een paar dagen te wachten en dan praten we verder als de game er dan nog niet is.....

10. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Weer iemand uit Den Haag :mad: vorige keer maxherschel die bij mij om de hoek bleek te wonen :mad: Maar heeft hij al eerdere deals gehad?

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hmm, ik heb dat een keer gehad met een deal. We hadden allebei de game opgestuurd, maar de mijne kwam maar niet aan. Ik balen want het was een van mijn eerste deals en dat is natuurlijk nooit mooi. Het kwam uiteindelijk een kleine 10 dagen later aan. Enne Nusti, vergis je niet, de pakketjes kwamen bij mij altijd op woensdag of later aan. Ik heb nog nooit een pakketje mogen ontvangen op maandag en/of dinsdag.

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    you heb gelijk......geduld is een schone zaak, misschien morgen.....of overmorgen. Ik wil me er niet al te druk over maken en wat ik al zei, die jongen klonk ook alsof hij ermee zat en ik neem aan dat hij niet al zijn gegevens stuurt (en ze kloppen nog ook!!), als hij mij en oor aan wil naaien en volgens mij heeft hij nog niet eerder een deal gedaan.....maar eens moet de eerste keer zijn, ik vind dat geen reden om niet een deal aan te gaan.

13. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 't ook met iemand, ik stuurde hem DOA3 + 5 euro, en hij mij POP, ten eerste duurde het bijna 2 weken voordat mijn game aankwam volgens hem, ten tweede miste volgens hem de 5 euro die ik echt had bijgestoken.
    Toen vertelde hij mij dat hij zijn eigen game had terug gehad met de post, en kreeg ik gister zijn game pas binnen (na 3 weken ofzo)
    Maar het is binnen in ieder geval.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    bij mij komt de post op zaterdag,maandag(bijna nooit kans op post),dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag
    je moet gewoon wachten gewoon afwachten die dagen.
    en dan bel je hem en dan leg je het uit enzo en vraag je een beetje.

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is nu precies de reden waarom ik alleen deals onder rembours laat verlopen. Dan komt je spel sowieso terecht. Tuurlijk kost het een paar euro extra, maar de ene partij weet zeker dat hij z'n geld krijgt en de ander zijn game. Je moet er tegenwoordig gewoon van uitgaan dat je niet iedereen (meer) kunt vertrouwen.

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    maar ja het nadeel van rembours is dat je een handtekening moet zetten bij ontvangst.....en ik ben overdag niet thuis...dat betekend dat ik op zaterdagochtend naar het postkantoor moet om daar dat pakketje op te halen.......en daar ben ik hier in Tilburg elke keer nog zeker 1,5 uur mee kwijt, zo druk is het daar.

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Prioriteiten stellen, het scheelt je uiteindelijk wel een hoop gedonder in sommige gevallen. :)

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat klopt, maar het is zo fijn om nog vertrouwen in de mensheid te hebben

*legt even joint weg en stapt uit hippie kostuum*

Het is meer een kwestie van luiheid en tot nu toe is het elke keer goed gegaan.....ik ga niet door 1 geval, wat niet eens zeker is of het wel een bad deal is, meteen alles beveiligen met rembours enzo..

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dat is wel erg triest als iemand dat doet! :confused:

hierbij is dus iedereen gewaarschuwd voor scherpschot77 :)

20. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan wel kloppen! maar 2 weken is wel er veel :confused:
    ik heb nl ook is iets teruggestuurd gekregen..

/edit: srry voor de dubbelpost... O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina