Shellshock 2: Blood Trails Platforms: Xbox 360, Playstation 3, PC Ontwikkelaar: Rebellion Uitgever: Eidos Interactive Genre: FPS Releasedatum: 13 februari 2009 Game Info: Nieuws: Trailer: Screenshots:
dat is nog zacht uitgedrukt, ik vond m ronduit slecht. Maar goed je weet het nooit, Rebellion heeft ook Rogue Trooper gemaakt en dat vond ik echt een hele leuke xbox1 game
Zoals ik al zei op de frontpage ik ben blij met deze twist. Zeker als je al kijkt wat voor andere oorlog games er zijn kan deze er best nog wel eens uit springen!! Ik zelf hoop ook op een co-op! Left 4 dead anyone? Nee ik ben erg benieuwd!!!
Denk dat dit een flop gaat worden. tegenwoordig ook weer een rage om maar militairen met zombies te laten kruizen?
Tothegame.com geeft 13 februari aan. Vind ik best snel, tot voorheen niets van deze game vernomen en dan moet ie ineens binnen een paar weken in de winkels liggen. Game heeft dan totaal geen aandacht gehad, waardoor kans op verkoopsucces of veel animo sowieso al minimaal is.
Kom op zeg... Hier hebben we helemaal niks aan. Ik ben geinteresseerd in dit spel en als je hem waardeloos vindt dan graag vertellen waarom! Zodat we dan weten wat de redenen zijn om hem niet aan te schaffen.
OK sorry. mijn uitleg. Leveldesign is erg lelijk. De hele manier van bewegen voelt stijf aan. Tegenstanders hebben geen A.I, komen echt recht op je af. Wapens lijken ook geen power te hebben. Als je call of duty 4/WAW hebt gespeeld dan is dit zo'n ontiegelijke stap terug. Je hebt echt het idee dat je een lowbudgetshooter van een tientje aan het spelen bent. Hier citeer ik de review van Eurogamer "Up against World at War, Killzone 2 and Halo 3, it's a complete joke. The worst FPS I've played since Turning Point: Fall of Liberty." Daar ben ik het volledig mee eens. Mijn advies: je kunt dat geld wat je voor deze game wil investeren beter in de kroeg uitgeven. Dan heb je zeker weten meer plezier.