Dilan = die man waarmee je kisten moet sjouwen. Ik moet nu een move van hem leren. een uppercut. maar ik weet niet wat ik moet doe. hij zegt dat je 2 stappen achteruit moetndoen en dan slaan. maar die 2 stappen achteruit lukken me al nie . als ik 2x op naar links drukt gaat hij alleen maar een btje gaar met zn handen bewegen. plz help me out
Probleem hier is dat het naar achter lijkt, maar schuin naar achter is... je moet dus naar achter lopen, kijkend vanuit de positie hoe je staat, waarschijnlijk dus schuin naar achter. Op de DreamCast iig wel
dat is echt een kut move ja ik weet ook niet meer hoe ik t precies deed maar het was me wel gelukt.. btw dilan kan ook in het water vallen ...dat had ik namelijk
BUWHAHAHAHA Dude.. ik ga ff een stukje tekst voor je zoeken.. Ik ben hier zo pissig op geworden Ik edit 't zo wel ff: ====== ====== Ofterwel, als je vrolijk met dit spel door wil gaan.. Sla die hele move over, je kunt hem allang.. Alleen dat spel wil 't op dit moment niet echt snappen
Bij mij werkte 't gewoon niet, na 35 keer proberen deed ie de move nog niet. Later toen ik wat vechtersbazen tegenkwam deed ie het ineens wel Zal wel kleine bug zijn geweest ofzo :{
jah dioga dat ahd ik duzz ook maar ik ag dan alleen nie met controllers gooie. maja hij vroeg aan mij naa een tijdje of we nie bter konden stoppe en toen stond er duz dat ik die move had gemasterd naja t'is wel een vet spel maja ik gaat weer verder bedankt voor de moeite
Ik had hem in 1x gelijk door. Hoe mensen dit nog moeilijk kunnen vinden. Volgens mij moet je het zo snel mogelijk achter elkaar doen. Vlug 2x naar links drukken, gevolgd door een druk op 'X'(?).
Bij mij wilde dat ook nie lukken. Maar ik ging dus door totdat ik moest slapen (liet de tijd verstrijken). En toen had ik um in een x geleerd. Tis ech irritant jah.