Ik heb nu wel wat winst gemaakt in de slot machines, maar telkens als ik weg ga, moet ik de tokens afgeven aan de eigenaar van de speelhal. Hoe kan ik geld krijgen voor de tokens?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het kan niet. Ik ben hier ook heel pissed over geworden, maar t is niet mogelijk.
Ja, hier staat het ook. Er staan ook wat handige tips. Maar probeer het allemaal zelf uit te zoeken. Dan is het 10x leuker. Shenmue is ook echt niet moeilijk!
mm, weer tijd verpild dus, nou ja, ik heb inmiddels wel genoeg geld met vechten etc verdiend, maar ik vind het wel vreemd. Een soort wijze les dat je met gokken op een gokautomaat niks verdient ofzo???
Dat geld verzamelen is wel kut hoor he, na zon kut mini game dozen shouwen krijg je 50 dinges terwijl je er al 38 voor slapen nodig heb en ik moet die gast nog dokken!! Maar eerst maar ff settlen en dan ga ik wel verdienen.
Je moet gewoon tegen die gast zeggen dat je geen geld hebt. Dan hoef je niet te betalen En na een tijdje ga je daar toch weg, dus eigenlijk is het gewoon gratis.
o ok rlxd want ik loop nu in het donker te zoeken naar de Wude (ik heb al een paar kung fu masters gehad) dus. dat spel is sloom maar wel verslavend gek!