1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

shenmue 2 hulp gevraagd

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 24 apr 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de game shenmue 2 moet je veel vechten,... maar is het normaal dat als je in een gevecht zit(met veel vijanden) dat wanneer je leven nog niet op is het scherm zwart wordt(je hoort nog geluid) en dan wakker wordt in een bed(zodat je zogezegt slaag gekregen hebt)? is dit normaal? dat van dat in bed belanden is heel normaal denk ik,maar dat beeld dat dan ineens zwart wordt? is dat omdat je bewusteloos begint te geraken of zou het aan mijn spel liggen?
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel maar ik ben er nog niet aan toegekomen. Ik zal eens kijken. Tot die tijd even op www.gamefaqs.com kijken :)
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige gevechten komt dat idd voor. Je hebt eentje waar het scherm bruin wordt en je een cut-scene krijgt, maar de jouwe komt me niet bekent voor.
    Als het twee maal achter elkaar gebeurd dan doe je iets verkeerd in het spel en moet je een andere oplossing vinden.

    Natuurlijk kun je voor al je vragen heel simpel bij www.gamefaqs.com of www.gamewinners.com!

    Succes en slotje?
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    het gebeurt wel eens ja, en dan hoort het gewoon echt bij het verhaal... zit je toevallig aardig aan het eind van het spel? (hm..ja.. dat weet je natuurlijk ook pas als je klaar bent :p) uhm... beschrijf ff waar je zit dan, misschien herriner ik het me nog wel...
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik zit nu al e stukje verder dan waar het gebeurde,maar het gebeurde hier: die hele dikke grote mens(die kale)(wat het ook is:D) zat achter mij aan(weet niet meer juist hoe hij noemt,...), effe later valt ge daar naar beneden van een gebouw(samen met ne kameraad), en moet ge tegen die hele dikke grote vechten, samen tegen een ander paar man nog,maarja, this al lang geleden dat ik dit spel nog gespeeld heb,maar ik wil het zowizo uitspelen ,want ik vond het echt heel sjiek,maar toen ik tegen die grote vocht,ja toen werd het scherm zwart en kwam er eventjes een cutscene dat ik in bed lag,...en had ik niet meer zo veel gespeeld...
     
  6. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat hoort zo, dat is scripted in het verhaal kan je niets aan doen :)
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    vlak bij de haven toch?
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    hm.. sorry maar kan me dit ff niet meer herrinerne, maar je moet het zeker idd uitspelen!
    ik moet alleen nog ff afscheid van iedereen gaan nemen en dan ben ik zelf ook weer klaar, alleen daar neem ik wel ff uitgebreid de tijd voor ;)

    (niet echt een spoiler maar voor het geval dat...)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2005
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    het is het stuk,dat je pas in een nieuwe stad bent(ik denk kowloon city, weet het niet meer juist) en ik had pas een gebouw moeten infiltreren,...maarja maakt niet uit, het hoort gewoon bij het verhaal denk ik, ik ga eerdaags eens terug tegoei beginne met shenmue 2, het is een heel sjiek spel, had nooit mogen stoppen,maarja. in ieder geval jullie zijn allemaal fel bedankt :)
     

Deel Deze Pagina