1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shenmue 2 vraagjes.......

Discussie in 'Algemeen' gestart door boomer, 12 mrt 2003.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de demo van dit spel en ik vond het best wel leuk, maar aan de andere kant vond ik het ook wel een beetje saai. Nou heb ik de vraag is er iemand die de Shenmue spellen kent en weet die hoeveel actie erin zit enzo.

    Mischien iemand die de demo heeft en het volledige spel heeft dan zou die helemaal een goed antwoord kunnen geven.
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Shenmue II. Het is gewoon een wisseling van actie en een beetje rondlopen door een geheel levende stad. Het is gewoon een game waar je maanden maanden lang mee bezig kunt zijn. Zeker waard voor je geld dus! En om de actie moet je je echt geen zorgen maken... die zit er echt wel in! :)
     
  3. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de demo zon 30 keer lopen spelen ;)
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Daar zitten we op te wachten...

    Meld er dan bij waarom je het een goede game vind (teminste ik neem aan dat je het een goede game vind, anders speel je de demo geen 30 keer).
     
  5. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de dc versie en ik vind persoonlijk het een van de beste games ooit!

    Je meot natuurlijk wel deel 1 GESPEELT hebben, want anders mis je gewoon de ervaring (ook al heb je die film gekeken)!

    En je meot er gewoon van houden het verhaal sleurt je mee en er is neit veel actie hoor, is er wel maar niet van echte actie.

    Ik had de game binnen 3 dagen non stop playing uitegespeelt
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt zo'n game waarbij sommigen hem wat sneller uitspelen dan anderen...ik heb echt heel lang gedaan over deel 1
    en vond het geweldig..je kan gewoon je tijd nemen en alles bekijken en ervaren..het verhaal van Shenmue vind ik erg vet..
    alles klopt gewoon..characters, omgevingen ,gebeurtenissen etc..

    Er zit ook wel actie in..gewoon op de juiste momenten (zoals het hoort)...geen hersenloze actie voor lucht..

    Mooi verhaal....mooie game ervaring

    Dit is zo'n game waarvan de XBOX er meer van nodig heeft...
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    het spel is echt leuk, maar ik had hem al op me dreacast dus ik koop het niet
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke thanks voor de reacties.
     
  9. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue II is echt een supervette game
    ik heb deeel I op de DC uitgespeeld
    en deel II heb ik ook even op m'n DC gespeeld (alleen CD1)

    je moet er natuurlijk wel van houden
    maar alles is gewoon zo goed uitgewerkt
    je moet werken om aan geld te komen
    met dat geld pak je de bus naar....
    om uit te zoeken of.....
    enz.

    er komen stukken in voor waar je reactiesnelheid word getest
    dat is meer een interactief filmpje waarbij je binnen een paar seconden de juiste toetsen in moet drukken die op het scherem worden aangegeven.
    als er bijvoorbeeld een -> op je scherm verschijnt moet je zo snel mogelijk naar rechts drukken en dat zie je dan ook weer terug in het filmpje (is gewoon in-game trouwens)

    en er komen ook stukken in voor waar je helemaal word vrijgelaten met vechten
    waarbij je erg vette moves kan maken

    gewoon een goede game
     
  10. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel voor de DC, echt een supervet spel.

    Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar het verhaal is simpel: Het gaat over een japanse man die op zoek gaat naar de moordenaar van zijn vader. Shenmue 2 voor de DC was 4 cds groot. Het spel is ook werkelijk supergroot. Je bent wel een tijdje bezig om het spel uit te spelen. Je kan ook minigames doen zoals Outrun en Hang-On, beide minigames ken je miscchien nog van vroeger, uit de arcades.
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik hem wel ga kopen als die uit is. Echt zo'n spel dat je de hele dag speelt op een regenachtige dag.
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    heb de demo gespeeld en hijs echt pcies hetzelfde en ik kan me echt alles nog herrinneren dus alleen als deel III komt koop ik die wel
     
  13. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    lopen de mensen in de stad net als bij morrowind steeds hetzelfde kleine rondje, of lopen ze langere herhalende routes of gaan ze ook echt dingen doen???
     
  14. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld en die vond ik duzz geen ruk aan,want ik vond de besturing nie fijn en ik vond het een saai spel er gebeurde weinig, de hele tijd van die filmpjes waar je nie op zit te wachten heb je net zo'n filmpje gehad loop je 3 meter komt de volgende al weer.
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ze doen echt dingen...bijv. al loop zit je in een winkel dan kan er bijvoorbeeld iemand binnenkomen om gewoon even alles te bekijken.
    mensen maken op straat een praatje met elkaar of gaan op een bankje in het park zitten noem maar op... ik vind het echt eenuibervet spel,,maar weet iemand of er met de graphix nog verschil is met de dreamcast versie wnt die heb ik nooit gepeeld
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt die praatjes skippen en de besturing kun je aanpassen.
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    er is er altijd een die een bepaald spel stom vind...niet teveel aandacht geven joh
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er niet zoveel verschil, maar vind jij de graphics mooi?
     
  19. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics heel hoekig als je kijkt naar de lichamen en als ryo loopt is hij net een hark
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben helemaal verliefd op die demo en ik ben ook van plan om het hele spel te kopen, maar je moet er maar van houden...
    ik vind het gewoon cool om een beetje rond te lopen, met mensen praten, dingen verzamelen en gewoon avonturen beleven...heerlijke sfeer ook vind ik

    ik kon trouwens maar van 1 mannetje winnen met handje drukken
    is dat de bedoeling ofzo?
     

Deel Deze Pagina