Shenmue 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door So1aris, 30 mrt 2003.

1. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er hard over na om dit spel aan te schaffen, maar voordat ik dat doe, wil ik ff jullie mening peilen. Zijn er al mensen die het hebben of hebben gespeeld op de xbox? Is het echt zo dat het spel lelijk is en op sommige punten saai? Want dat lees ik in de reviews. Mij lijkt het gewoon een zwaar vet spel, maar is het dat ook volgens jullie? en waarom dan?

Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  2. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo versie gespeeld, die gratis bij het official xboxmagazine zat. ik heb die demo heel even opgestart en ik schrok me echt rot! grafisch zag het er echt niet uit, de besturing zoog nog zwaarder je moest bv de rechtertrigger indrukken om te lopen(hoezo onlogisch?!?) je moest ook de hele tijd alleen maar met mensen praten en je krijgt heel veel filpmjes tussendoor die voor een keer wel leuk zijn maar geen 2e keer(je kunt ze niet doordrukken en ze kunnnen wel 5 minuten duren!! aaaaarghhhh!!!) je kan hem natuurlijk wel kopen als je wilt maar ik raad hem je sterk af en dat komt vooral door de gameplay die echt totaal niet te pruimen is. Als je hem ECHT wilt ga dan eff het official xbox magazine halen( als dat nummer er nog is tenminste) want dan kun je die demo spelen, en dan ben ik benieuwd of je de game nog wel zo leuk vind....

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja voor de graphics hoef je het niet te doen, maar ik heb van veel mensen gehoord dat je ff door het begin heen moet bijten. ik heb de demo ook gespeeld, en er zit ook een achtervolging in, das echt tof, net op tijd een bepaalde knop indrukken om iets te ontwijken, tof gedaan.

4. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin is inderdaad ff wennen en behoorlijk tijd rovend met die al die filmpjes er tussendoor maar later wordt ie echt wel vet hoor, je moet echt werken voor je geld, zodat je ergens heen kunt reizen enzo...

5. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em kopen denk ik, ik heb binnenkort examens en daarvoor ben ik weken vrij. dat heb ik weer een excuus om niet te hoeven leren...:D

6. mastapiece

mastapiece Guest

... en je exames te nerneuken...ik zou het spel NA je examens kopen m8...je krijgt der misschien spijt van als je hem nu koopt..ik heb je gewaarschuwd..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, het spel is in het begin toch niet leuk dus met die examens komt het wel goed :cool:

8. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor je examens heb je weken vrij en uren achter elkaar door leren gaat ook niet, dus ik denk dat een beetje afleiding wel kan helpen. Gewoon paar uur leren, anderhalf uur spelen, paar uur leren, rest van de middag spelen. Lijkt mij wel een goed schema.

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Er is hier al een hele lange topic over. Mensen die alleen de demo hebben moeten niks zeggen, want die weten niks van het hele spel af! Je kan de besturing gewoon aanpassen en later moet je vaak vechten etc. Gesprekken kun je skippen en waarom filmpjes skippen???? Je wilt het verhaal toch weten. Het allereerste begin is alleen een beetje saai.

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn examens haal ik op mijn sloffen (VWO N&G) en bovendien kan ik geen uren achter elkaar leren, wat aghshar ook al opmerkte. En als ik ze toch zou verpesten, heb ik in ieder geval een vet spel om me te troosten..:D:D:D:D

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    de demo was absoluut niet cool..

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Aan het begin is het een boutspel maar bijt jezelf erdoorheen en het ontwikkelt zich als een mooi en diepgaand spel. En lopen dat onlogisch zou zijn, dat valt wel mee als je eraan gewend bent hoor :cool:

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is gewoon een dom minpunt.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lopen? Ik heb er anders geen problemen mee hoor.. Dit spel is zeker niet voor iedereen weggelegt, maar houd je van een goed verhaal, sfeer dan is dit echt je game! :cool:

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat lopen is gewoon zwak, totaal geen tijd meer in gestoken na deel 1.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, misschien niet. Maar ik vind het na een tijdje spelen zeker niet problematisch.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alles went.

18. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Solaris , ik heb hem op de Dreamcast . Ik vind het een vet spel.
    Heb je deel 1 ook gespeeld? Want in deel 2 weet je wat Shemue in werkelijkheid betekend. Als ik het spel niet op de dreamcast had ... had ik hem ook voor de xbox gehaald. :)

19. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb deel een niet gespeeld op DC, maar wel een paar keer iemand zien spelen, en veel goede dingen gehoord over het spel..

20. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens veel reviews moet je ervan houden.
    dus hou je van avontuur, dan is dit je game!

maar het lopen is idd wennen, en voor de grafische pracht (ahum) hoef je het ook niet te doen.

Deel Deze Pagina