Shenmue 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mouse, 5 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Is het spel het waard om tekopen voor 58 euro bij de Media Markt.

Laat het weten kan ik strax nog even er naar toe crossen, dus voor 17:00 liefst reageren please.

Trouwens wat zit er in het spel erbij (een DVD van de vorige serie?). En ondersteund het spel Live?

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit en dit eens door, misschien dat je er uit kan opmaken of het jou game is..

De plus en minpunten ( zoals ik in een ander topic ook al geplaatst heb ):
    De pluspunten van het spel:
    + De sfeer van het spel
    + Goed vechtsysteem
    + Top verhaal!
    + Hij gaat lang mee! Als je het spel uitgespeeld hebt wil je het gewoon nog is over doen. Het gaat namelijk elke keer op een andere manier en het is dus niet mogelijk het 2 keer precies hetzelfde uit te spelen..
    + Erg grote omgevingen die helemaal volgepropt zitten met winkels, mensen, gok kasten etc.

De minpunten:
    - Verouderde graphics, ze zijn namelijk niet echt verbeterd in vergelijking met de DC versie. Het is echter niet storend..
    - Het laden kan soms erg vervelend worden. Dit omdat het spel zodra je een andere omgeving binnenkomt weer moet laden en dan zit je toch wel rond de 10 sec. te wachten weer..
    - Slechte voice acting en acteerwerk. Sommige stemmen passen helemaal niet bij het karakter dat je tegenkomt, bijvoorbeeld een vrouwenstem bij een opa Beetje extreem voorbeeld maar goed.. De mond beweegt ook niet echt goed mee met de tekst.. Net als of ze hun mond gewoon dicht houden en er toch geluid uit komt.
    Al met al toch een leuke game die zeker de aanschaf waart is!

Cijfer: 8,5

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is het dus ik zit te twijfelen of ie wel goed is want het verhaal lijkt jnmij namelijk strak en jij hebt hem ondersteund hij live?

En zit er een extra DVD van deel 1 bij.

Ik weet niet met welk spel het te vergelijken is dus vandaar mijn twijfel

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ondersteund helaas in geen enkele manier Xbox Live. En de dvd van Shenmue 1 zit er inderdaad bij, maar ik vind hem niet de moeite waart ( de dvd ).

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Dan ga ik hem nu halen. Thanx ik ben overtuigd. :p

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.