shenmue 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 1 jun 2003.

1. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje he....heeft iemand shenmue 2 al uitgespeeld.
    ik heb gelezen dat het spel geen replaywaarde heeft,dus wil ik weten hoelang je erover doet om hem uit te spelen.
    maar ik heb hem wel net in huis omdat het mij een ontzetten mooi spel lijkt.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem al een paar weken en ik heb zeker nog een paar weken te gaan. Het is een super vet spel, maar je moet er alleen aan beginnnen als je zeker weet dat je een uur a 2 uur er aan kan zitten, want het is moeilijk om ermee te stoppen.

3. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem uitgespeeld en het ligt er een beetje aan hoe je speelt. Als je soms een beetje in een arcade hal gaat hangen enzo, doe je er natuurlijk langer over. Ik denk dat je er 40-60 uur mee speelt. Best we lang en het is echt een toppertje! Kopen dus!

4. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em geruild tegen UC, ik vond het echt te saai. Het duurt zo lang om van de ene situatie naar de andere te gaan...

Bijvoorbeeld, ik had geld nodig, en toen ging ik bij de lucky hit werken. Ik zat te huilen achter mijn tv omdat ik wegwilde bij die klote kraam. Na een tijdje kwam die vent terug en die zei dat ik de winst mocht houden, maar ik had gelijk gespeeld!!! Heb ik daar voor niks dat stomme spel zitten doen en mijn tijd zitten verpesten.

Ik vind het helemaal niet gek dat je er lang over doet, het is namelijk zo tergend langzaam spel.

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    in het begin ja, daarna heb je ook geen moer aan geld
    dan gaat het om het verhaal, dus gewoon ff doorbijten
    later moet je ook meer vechten enzo

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Later verdien je, je geld met vechten en je moet ook niet gaan werken bij zo'n lucky hit kraam!

Deel Deze Pagina