Shenmue 3 er is nog hoop!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 25 aug 2005.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Begrijp eerlijk gezegd niet waarom dit nog niet is vermeld hier op xbw, maar iniedergeval voor de mensen die sinds hun ervaring met suzukisan´s meesterwerk Shenmue 2 op de xbox aan het wachten zijn op een vervolg die schijnbaar nooit zou komen.....er is nog hoop in de vorm van de link hieronder

http://games.kikizo.com/news/200508/141_p1.asp

velen zullen waarschijnlijk deze zogenaamde ´source´ als onbetrouwbaar classificeren, maar als je een kijkje neemt in de geschiedenis van kikizo en hun mate van betrouwbaarheid en een kijkje neemt in de verschillende fora zoals de shenmue dojo zal je zien dat veel mensen er diep in geloven.

hier is nog een site met de info.

http://www.joystiq.com/entry/1234000033055804/

Voor de mensen die geen zin hebben om de links te bekijken hier is een samenvatting van wat er gaande is.
    Blijkbaar is shenmue 3 al af qua verhaallijn, textures, spelmechaniek en is klaar om op de next gen consoles te verschijnen. Het enigste wat het nog tegenhoudt is de vraag op welke console het verschijnt. Afgaande van het feit dat shenmue 3 oorspronkelijk voor de xbox zou verschijnen en het feit dat Ms er alles aan doet om next gen heel veel Japanse support te krijgen, is er een hele goede kans dat shenmue 3 op de x360 zal verschijnen. Niets is echter zeker we kunnen alleen maar hopen.

Persoonlijk doet het me geen leed als het multiplatform gaat, dan weet ik tenminste dat iedereen de kans krijgt om dit meesterwerkje te ervaren.

Shenmue _O_ _O_ _O_

Hopelijk zien we meer @ TGS :D

Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    1 van de spellen waarvoor ik een Dreamcast kocht, wat was dit een vet spel. Sega maakte zo ie zo altijd al spellen van top niveau, maar vooral ook unieke spellen zoals deze. Ik kijk dan ook zeker uit naar deel 3. Geweldig _O_ Shenmue staat nog steeds bij mij in de top10 van beste games aller tijden.

Maar goed er zouden volgens mij ook 3 delen komen, dus heel erg verrassend is het ook niet.

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel moet gewoon op de xbox360 komen, ik zou er geen seconde over aarzelen om hem te kopen.. Shenmue 2 is zo geweldig gaaf... geen spel kan op tegen dat sterke verhaal, en die oo zo sterke gameplay... het is gewoon zoo fucking leuk om te spelen *), en als deze keer de grafics next gen zijn, is dit spel unbeatable .. IK WIL DAT SPEL 8) 8) ik denk dat onze vriend beschuitje hier ook nog wat over te zeggen heeft..

greetz wooly _0/

Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ik heb deel 1 en deel 2 met veel plezier gespeeld. Voor mij persoonlijk is deze serie de beste op deze generatie en ik hoop dus zeker dat er een deel 3 komt. Nu alleen nog hopen dat ie of op de xbox 360 komt of op de revolution aangezien ik een van die twee consoles ga kopen. Als ie dan toch op de ps3 moet komen moet ik die maar in een later stadium voor een laag prijsje aanschaffen. Ik wil weten hoe het verhaal afloopt, net als jullie natuurlijk :p

5. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Het doet me deugd om te zien dat er mensen zijn die hier op xbw net zoveel van shenmue hebben genoten als ik dus kudos to ya´ll. Anywayz als shenmue 3 op x360 zal verschijnen, dan aarzel ik er niet over om meteen @ launch dat ding aan te schaffen.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom? (ik lijk die alice van msn wel..)
    Ik heb nog nooit shenmue gespeeld.... Heb ik wat gemist?

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    SHENMUE was echt de beste game die ik in tijden gespeeld had _O_
    Ik heb zo lang gew8 hierop, als hij echt komt op de xbox360 is dat mijn reden om er een aan t schaffe _O_

8. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Het is moeilijk uit te leggen, sommige mensen vinden er niks aan en sommige vinden het echt fantastisch. Persoonlijk vind ik shenmue een van de betere series ooit gemaakt, ongelofelijk veel diepgang, vrijheid, emotie etc. Het is voor mij meer dan gewoon een spel, het is gewoon een geweldige ervaring die abrupt werd beëindigd door de verdwijning van het geplande derde deel (deel 2 eindigt namelijk met een cliffhanger, niet zo gigantisch als halo 2, maar genoeg om je om meer te laten smeken). Echter nu dat er nog een kans bestaat dat het derde deel toch zal uitkomen kan ik mijn ervaring binnenkort hervatten.

Je kan shenmue 2 heel goedkoop in de winkel vinden, er zit een extra dvd film bij over shenmue 1 zodat je het verhaallijn goed kan volgen, dus als je het ziet geeft het een kans.

9. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ik het kon geloven, maar ik heb sinds deel 2 op de Dreamcast uitgekomen is al zoveel aankondigingen, geruchten etc. gehoord, dat ik er niet meer in geloof. Pas als Sega met een officiele mededeling komt, en het op betrouwbare sites gemeld wordt, geloof ik het, ik heb mezelf al te vaak verneukt om nog mee te gaan in deze hypes.
    ps. Shenmue is de beste serie ooit natuurlijk _O_

10. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Neem een kijkje in de shenmue dojo, walhallaboard voor de hardcore shenmue fan. Iedereen daar, zelfs de mods geloven erin. Maar ok we zullen zien komende TGS

Shenmue 8)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    De game heeft gewoon een ongelooflijke sfeer. En natuurlijk wat de anderen ook hebben gezegd. Je moet alleen niet de beste graphics ooit verwachten, omdat het een Dreamcast port is. Toch ziet ie er nog mooi uit in mijn ogen. Natuurlijk moet je er wel van houden en is een review lezen wel aan te raden. Kopen kan natuurlijk ook wel aangezien hij niet zo duur meer is.

12. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmuedojo ken ik al een aantal jaar ja, en ik zie dat iedereen het daar geloofd. Maar ik kan me ook nog een eerder incident van die site herinneren, de dag voordat ik op vakantie ging melden ze een keer dat officieel was aangekondigt dat Shenmue 3 op de Xbox zou verschijnen, ik drie weken fluitend rondlopen op vakantie, bleek het uiteindelijk een hoax te zijn. Sindsdien geloof ik niet meer in dit soort geruchten, totdat een heel betrouwbare site het meldt, en dat Sega het officieel aankondigt.

13. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou misschien heb je gelijk in de zin van altijd een sceptische aard behouden tot we wat officieels horen, maar tot die tijd is dit beter dan niks. En op dit moment ben ik wanhopig genoeg om alles te geloven.

14. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we samen hopen dat hij komt, dat helpt:p:p. Hoe dan ook, ik geloof diep in mijn hart zeker dat hij komt, het kan gewoon niet zo zijn dat ze na zo'n einde (waar een vervolg op MOET komen) het laatste deel gewoon laten zitten omdat het niet veel heeft opgebracht, ze moeten het gewoon slim aanpakken, shenmue 1 en 2 porten, of nog iets mooier maken die grafics, en dan samen met deel 3 als triple pack uitbrengen voor de xbox.

greetz wooly

15. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shenmue 1&2 waren echt 2 toffe spellen maar ofdat deel 3 nu eindelijk uit gaat komen weet ik niet hoor het word wel eindelijk eens tijd dat hij gaat komen want de spellen warren voor het eerst op de dreamcast en dat is toch al weer een tijd terug en als ze slim zijn dan laten ze deel 3 uitkomen op alle spelcomputers zodat ze er het meeste geld uit kunnen verdienen omdat het toendestijds de bedoeling was om het verhaal uit 4 spelen te laten bestaan niet dat we er dan weer zo lang moeten wachten op het vervolg maar ze zijn volgens mij ook trouwens nog druk bezig met het spel shenmue online maar als deel 3 uitkomt zal ik hem zeker gaan halen

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop echt dat Shenmue 3 uitkomt, helemaal op de 360!!
    Deel 1 en 2 waren echt zo waanzinnig gaaf. _O_
    Alles was gewoon zo goed en leuk uitgewerkt.
    Briljante spellen, en daarom moet deel 3 ook uitkomen!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moest laatst weer aan Shenmue 2 denken. Wat een geweldig spel was dat. Toen bedacht ik me dat er ooit nog een Shenmue 3 zou komen, maar dat gaat nu zeker niet meer door of wel? Tis nou al zolang terug.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lastig te zeggen. Wat berichten die destijds in de vs. Thread aan de orde kwamen:

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, een 2005 thread!

Vergeet het maar.. sega heeft er niks meer mee te maken (zoals Cookie meldt) en Suzuki-san heeft volgens mij geen enkele intentie om shenmue af te maken,vooral vanuit een financieel perspectief is het gewoon niet aantrekkelijk om een deel 3 te maken, en zeker nu niet.

Ik ben de grootste fan van shenmue, maar over is over.. yakuza 3 (ryu go gotuku 3 ) is de nieuwe shenmue, minder zoetsappig maar zeker de moeite waard!

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt niet echt goed. Nogal vaag dat je een verhaal gewoon niet afmaakt. We zullen het dus nooit weten. :'-(

Deel Deze Pagina