1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shenmue III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 19 mei 2004.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Op de Zweedse gaming site www.gon.nu is te lezen dat Yu Suzuki antwoorde toen zij een vraag stelden over het derde deel van Sega's Shenmue. Het artikel vertaald in het engels:

    We briefly met Yu Suzuki before the Microsoft conference. When asked about if he could tell anything about Shenmue 3 Suzuki and the VP of Sega of America laughed. The game was not shown at the conference or at E3, but Suzuki said: "You'll see".

    Zou dit betekenen.... dat.... dat er eindelijk een Shenmue III komt? _O_
    Persoonlijk twijfel ik erg aan de geloofwaardigheid van de bron. Maar als het waar is is dit geweldig nieuws! Shenmue is een geweldige serie. En uniek in zijn soort. De game zet een enorm goede sfeer neer en zuigt je daarom helemaal in het spel. Het zou een schande zijn als de laatste 10 hoofdstukken niet verwerkt zouden worden in een laatste game.
    Dit is voor mij het beste nieuwtje van deze E3
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik weet het niet, ik hoop uiteraard ook dat er nog een shenmue 3 komt want shenmue 2 is echt 1 van de beste spellen die ik gespeeld heb. het is gewoon een beetje afwachten de komende tijd, misschien komt ie wel pas op de volgende generatie..?
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    I see...




    :), geweldige game. Er moet gewoon een deel 3 komen, je gaat toch ook niet deel 1 en 2 lezen van the lord of the rings, om deel 3 over te slaan?
     
  4. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deel 1 & 2 van Shenmue netzoveel hadden opgebracht als LOTR dan waren er nu al waarschijnlijk screenshots van deel 4 te vinden ;)
     
  5. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 komt toch wel, als het aan die Suzuki ligt was ie er waarschijnlijk allang geweest, maar het is tevens een fijt dat shenmue in het guinness book of record staat als duurste spel ooit, en niet als meest opleverende spel ooit.
     
  6. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom dus, als het zoveel kost en weinig oplevert dan kan dhr. Suzuki wel heel willen, maar als er geen geld is dan komt er ook niks. Ik snap niet dat Microsoft Sega niet meehelpt.... :mad:
    Je zou toch verwachten dat Shenmue in Japan net als Halo hier of in VS zou verkopen |:-
     
  7. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    op ign staat hij tussen de games list dus het kan goed mogelijk zijn datie komt:)
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Binnenkort maar eens Shenmue 2 oppikken dan, zal nu wel niet mer zoveel kosten. Er zat toch ook zo iets van een DVD bij die het verhaal van Deel 1 een beetje vertelde?
     
  9. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah hij staat hier (xbw dus) ook wel in games lijst, en hij zal wel bij gamespot of een ander groot games site vast ook wel tussen staan. Maar dat ie nog uit gaat komen.... Ik betwijfel het
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  10. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep Shenmue The Movie :cool: Is een dvd waarop verhaal van deel 1 wordt verteld
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al heel lang op Shenmue III

    Ik hoop dat t waar is.. "you'll see" is erg positief ,als Yu dat tenminste echt zei
    :D _O_
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige ontwikkelaars willen via game seen soort levens droom vervullen.
    De bedenker van Doom bijvoorbeeld, zei dat de huidige technologie van de games wereld er eindelijk voor kan zorgen dat hij Doom III kan maken tot wat de eerste eigenlijk had moeten worden.
    Welicht denk Yu er ook zo over en hebben de DC en de xbox die kracht gewoon nog niet, mischien zien we deel III van Shenmue wel terug op de Xbox 2 ?!
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk dat de game nog op de huidige Xbox verschijnt. Aan de voorgaande delen zijn ook zeeën van tijd besteed. Dus dan zou deeltje drie nog na de release van de Xbox2 uitkomen.
    Misschien is het zelfs mogelijk dat hij nog niet op die generatie verschijnt. Zo goed staat Sega er nu ook niet voor. Maar ik denk dat ze niet veel langer meer moeten wachten, de wat jongere gamers zullen de game niet (her)kennen. En zo'n superindruk maakt dit concept ook niet. Je beseft pas hoe vet de game is wanneer je hem speelt.
     
  14. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Em, gaat het dan zo slecht met Sega ?
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet hoe ze er precies voorstaan. Maar het is wel degelijk een stuk slechter als in Sega's gouden jaren. Dus zo'n miljoenenproject als Shenmue kunnen ze momenteel niet aan. Shenmue I&II hebben 40 miljoen euro gekost (20M per game).
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ow, ik had juist een maand of 6 geleden gelezen dat het Sega prima af gaat als 3rd party bedrijf !
    Ze maken op ieder platfrom wel winst !
     
  17. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het ook niet precies maar kijk anders effe op deze link

    Kortom, Sega zou worden opgekocht door Sammy. En deze zal Sega op arcade halls laten concentreren. Als dat echt zo is, zie ik et somber in voor Shenmue III
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij wel komt .. Want ik vond Shemue 2 erugg wreet alleen de graphics... maar dat snap ik wel ...
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Deel II was gaaf, en die graphics, ach, het was een opgepoetste Dreamcast port maar ik hoop dat als er een deel III komt dat hij van scratch af voor de Xbox wordt ontwikkeld :D
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De Xbox-versie was grafisch gezien bijna identiek. Het enige merkbare verschil is dat de game nu engels gesproken is. De Dreamcastversie had alleen maar engelse ondertitels.
    Opzich heeft die Japanse spraak wel wat, ik heb Shenmue 1 op de Dreamcast. En zo'n Japans sprekende ventjes draagt nog meer bij aan de fantastische sfeer.
     

Deel Deze Pagina