[PC] Shenmue Online

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 27 sep 2004.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Shenmue ! De serie van Sega's Am2 die tot nu toe 2 delen kent van een ongeloveljke kwaliteit en een ongelovelijk LAAG succes.
    Shenmue staat in de top 10 van duurst geproduceerde games ooit en het gebrek aan succes heeft nogsteeds z'n sporen bij Sega na gelaten.
    Sega kwam meteen op dag 1 van de Tokey Games Show die net een paar dagen aan de gang / af is met de aankondiging van Shenmue Online.
    een MMORPG gebaseerd op het Shenmue Universum.
    Een vreemde en gewaagde stap van bedenker en project leider, Yu Susuki.
    Vooral omdat Shenmue alleen bekend is bij de console gamers en de PC gamers dus nog kennis moeten maken met de serie.
    Gelukkig is Sega best goed in het MMORPG gerne en misschien is een dit een aanwijzing dat er nogsteeds hoop is op het afmaken van de serie.
    Zoals het er nu naaruit ziet kan je uit 4 verschillende fighters kiezen, hem/haar een naam geven en kleding bepalen.
    Hoe Shenmue Online in verbinding met het verhaal staat is nog een raadsel.

Verwacht Shemue Online rond eind 2005 / begin 2006.

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me zeker wel bruut, maar ik had eerlijk gezegd liever shenmue 3 gezien ipv shenmue online..

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik heb zelf shenmue 2 voor xbox, wacht nog steeds op deel 3 omdat deel 2 nooit echt is afgelopen. Je moet namelijk toch ooit tegen lan di vechten? Ik hoop toch echt dat ze wel deel 3 maken anders ben ik heel verdrietig :'-(

greetz wooly

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mn twijfels ik volg shenmue al sinds deel 1 en deel 2 was ook vet ( mist nog een verhaal tussen in) en ik wacht idd met smart op deel 3.
    Als ze een mmorpg er tussen in maken geen probleem! maar Shenmue 3 moet wel komen.
    iig, ik zet mijn tradities voort en koop elk shenmue hoofdstuk :D

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Shenmue is super goed, alleen jammer dat ik geen live heb, had dus liever een deel 3 gezien ipv online versie. Maar dit betekend in elk geval dat er nog aan Shenmue waordt gewerkt en dat is een doed teken.

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Wat maakt het uit dat je geen Live hebt? Nergens staat dat dit spel op de Xbox wordt uitgebracht...

Maar idd, Het lijkt me wel dat er een deel 3 MOET komen, want anders blijven de fans (daar hoor ik cker bij) wel met een heel onbevredigend gevoel achter...

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze thread staat in het verkeerde forum, ik verplaats hem naar Overige consoles + PC gaming.

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    -Sorry

Ik heb trouwens begrepen dat we iig nog 1 Shenmue titel kunnen verwachten op de Xbox, dat zei de co-producer van het project.

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    en wat zal dat zijn volgens jullie?

volgens mij:
    Shenmue Online,
    Playable Offline
    Only on Xbox

Live supported: Live aware, verder nix

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog steeds deeltje 2 spelen, deel 1 vond ik echt geweldig...

11. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    dat je zo lang kan w88 op deel 2...

als shenmue indedaad een mmorpg wordt, dan wordt dat mijn eerste MMORPG die ik ga spelen...

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is al een hele tijd bekend. Ik vind het een erg goed plan. Als dit aanslaat of in ieder geval de Shenmue-reeks bekender maakt, ben ik heel erg blij. Dit zou misschien de doorslag kunnen geven om aan deel drie te beginnen. Iets waar ik al jaren op wacht.
    Respect voor Yu Suzuki!

Klik hier voor de beste Shenmue fansite. Het heetste nieuws betreft Shenmue (Online) is daar te vinden!

Het ziet er niet echt prachtig uit. Maar hé, het zijn nog de beginfases. Ik heb goede hoop, en ik heb alle vertrouwen in Yu.

[plaatje]http://www.planetxbox.com/shenmuedojo/images/shenmueonline/images/SOig4.jpg[/plaatje]
    Dit is trouwens Aberdeen, waar je begint in Shenmue 2. Dat vind ik overigens wel een groot pluspunt; dat de game zich afspeelt in een 'bekende' wereld.

Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  13. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue I en II zijn hele goede games, ik zou zeggen maak nou maar deel 3, want ik zit niet te wachten op een online game (ook al is het voor de aziatische markt:+).

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het uitbrengen van Shenmue 3 op de PC zou geen slimme zet zijn. Pc gamers kennen deel 1&2 niet en zullen dus weinig behoefte hebben aan deel 3. Sega heeft zo haar ervaringen met de vorige Shenmue's op de consoles. Deze (financiële-)'mislukking' heeft haar sporen nog steeds achtergelaten bij Sega. Het zou gewoon niet slim zijn om aan deel drie te beginnen.

Nu maken ze een totaal nieuwe game, gebaseerd op een bestaande spelwereld. Nieuwe gamers kunnen dus gemakkelijk instappen. Tel daarbij op dat het PC-publiek veel groter is. En het is dus een aardige zet.

Nogmaals; ik hoop dat dit de kans op de verschijning van Shenmue 3 vergroot.

Laatst bewerkt: 29 sep 2004

Deel Deze Pagina