Shenmue?!?!?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 28 jul 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmeu, overal een super spel, goed speelbaar en herspeelbaar, leuke gameplay en variatie. Wat ik me afvraag, zijn er veel mensen met shenmue , zo ja wie vind het eind ook zo kut! Ik ben gedwingt om nu 3 te gaan kopen, niet dat ik dat niet wil, ik moet vanmezelf gewoon ff lan di verslaan haahah :p.

Mijn Vraag:
    Wat vinden jullie nou allemaal van het einde? niet posten als je het spel niet hebt of niet hebt gespeeld!

greetz wooly

2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Kga geen wannabe-mod opmerkingen maken maar ik denk dat hier al een thread over is. (klein vermoeden) Ik vind het eind eigenlijk ook best kut, vooral omdat ik er nog niet ben. Wel topspel, super sfeer :D.

3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had deel 1 op mn dreamcast, was heeeel erg goed vond ik. Kheb deel 2 nog nooit gespeeld dus die moet ik nog ergens regelen. Komt er al een deel 3 aan ofzo?

Hey Wooly, jij stond toch in mijn friends list??

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook deel 2 voor m`n xbox maar na 7-8 uur spelen vindt ik er eigenlijk niks meer aan. Heel de tijd hetzelfde, aan iedereen vragen waar je heen moet en dan erachteraan lopen en zo door. Af en toe vechten wat erg goed is uitgewerkt maar daarna voor achter zo`n ventje aanlopen. En ik vindt ook dat het te lange laadtijden heeft voor wat je te zien krijgt.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    komt er een deel 3,

het eind was niet echt super!

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    TJa wat moet je ervan zeggen. Ik vond de games brilliant!!
    Het einde in deel 2 dwingt je er haast toe deel 3 te kopen... als die er nou ook daadwerkelijk was dan was dat geen probleem. Maar aangezien deel 3 nog steeds op zich laat wachten is het wel heel vervelend om zo te eindigen met een cliffhanger.

Deel Deze Pagina