Shiznitz op de mainpage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Phrenesis, 23 apr 2004.

1. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moeten die 2 shiznitz nie onderhand us weggehaald worden aangezien de rest ook al weg is...:{

Dit staat er nu:

© Copyright 2002 - 2004 Xboxworld. Shiznit van deze site mag niet zonder heftige toestemming van XboxWorld gebruikt worden. Alles is en blijft Shiznitz van XboxWorld.nl en hun respectievelijke eigenaren tenzij anders heftig is aangegeven.
    De vermelde prijzen en adviezen zijn indicaties en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    was per ongeluk terug gezet, maar vind wel grappig

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Kan iemand van de crew mij zonder dollen vertellen of er uberhaubt een V3 komt, wat de wijzigingen zullen zijn en wanneer de V3 gelaunched zal worden?

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    when it's done

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Pfff.. Zeuren. Staat best wel lijp, dit
    Vind ik echt een lijp stukje :p

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Staat niet echt professioneel, en je moet ook niet klagen als er straks content van xbw gekopieerd wordt zonder toestemming...

Je kan namelijk niet verwachten dat de doorsnee xbw-bezoeker weet wat een shiznit is.

Oh wacht, dat komt natuurlijk doordat een shiznit niets is.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moderator battle :D Maar ik vind het ook storend :confused: Laat dat 1 dag staan, maar een maand later... Sjeempie :p

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    k zag het ook wel staan en k dacht dat zullen ze wel expres doen anders is het wel een erg domme fout.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dat woord sowieso al nergens opslaan, wie heeft dat eigenlijk bedacht?:confused:

10. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Eckie wint het [Moderator-Battle] vind ik ...

11. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me er eigenlijk niet aan ofzow hoor...:p Maar ik dacht misschien hebben ze het nie door ofzow:confused:

Het was maar een opmerking van een oplettende xbwer:+ :cool:

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    © Copyright 2002 - 2004 Xboxworld. Inhoud van deze site mag niet zonder toestemming van XboxWorld gebruikt worden. Alles is en blijft eigendom van XboxWorld.nl en hun respectievelijke eigenaren tenzij anders is aangegeven.
    De vermelde prijzen en adviezen zijn indicaties en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

He's back 2 normal ;)

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nounou jongens, niet overdrijven. Dit is nou wat je een 'discussie' noemt. Dat ik een mod ben heeft daar weinig mee te maken. (En als mod heb ik evenveel over de main page te zeggen als iedere member, ik heb alleen op het forum wat meer rechten.)

Deel Deze Pagina