Players: 4vs4
Opzet: Eerst beginnen alle teams in poules van 4. iedereen speelt een keer tegen elkaar. Uit elke poule gaan twee teams door naar de knock-out fase.
Startdatum: 11 Februari
Einddatum: Nog niet bekend (ligt aan het aantal teams)
Game type: Execution
Bleed out: 10 sec.
Friendly Fire: Yes
Weapons Swapped: Hammer of Dawn = Boomshot
Maps: Gridlock, Mausoleum, Mansion, Clocktower, War Machine, Tyro Station, Canals, Feul Depot en Escalation
Rounds: First to 5
Games: Best of 5 (first to 3 dus)
Het toernooi wordt over xbox live gespeeld, dus geen Lan.
Regels:
- Geen glitches
- Geen Splitsreen host (er mag wel een splitscreen zijn maar die mag niet hosten)
- Het hosten: Team A host eerst dan kiest Team B de map. Gevolgens omgekeerd zodat beide teams een host hebben gehad.
- Is de stand 2-2 in games, dan mag het team dat de meeste rounds gewonnen heeft kiezen wat ze doen: Ze hosten en mogen geen map kiezen of kiezen de map en mogen niet hosten.
- Is de stand ook in rounds gelijk, dan moeten beide teams een game van 3 rounds hosten. Wie dan de meeste rounds gewonnen heeft mag kiezen.
- Als er lag op de host van de tegenstander is moet iemand anders van dat team hosten! Dit moet na de eerste ronde gemeld worden!! Of je gaat gelijk weg met je hele team voor er kills zijn gevallen.
- Als er steeds maar 1 speler is die bij elke host lag heeft, moet er een vervanger geregeld worden. Of met zijn drie-en verder gespeeld worden.
- Komen de twee teams er niet uit haal er dan een scheidsrechter bij.
- De scheidsrechter heeft altijd gelijk.
- De scheidsrechter mag niet een match van zijn eigen team beoordelen.
- Ik raad het aan foto’s van de eindstanden te maken. Als een ander team zegt dat ze gewonnen hebben heb jij altijd bewijs.
- Teams: Je kan minimaal een team van 4, en maximaal een team van 6 inschrijven voor het toernooi. Als clan kan je meerdere teams inschrijven.
- Je schrijft je als team in. dus als je met een clan meerdere teams hebt, mag je niet met de spelers uit team 1 ook in team 2 spelen! Speelt er toch een speler mee uit team 1, bij team 2(wel binnen de clan bijvoorbeeld) dan is het potje ongeldig! Je moet er wel tijdens het potje mee komen. is de game al voorbij en je ziet het dan pas is de game gewoon geldig!
- De inschrijvingen duren twee weken, als je na 4 Februari inschrijft dan sta je reserve voor als er iemand uitvalt.(tenminste als het vol is)
- 1 speler schrijft zijn hele team in om een chaos te voorkomen.
- Geen buitenlandse spelers.
- De limiet is eerst 16 teams, maar als het toernooi aanslaat zal ik die verhogen.
- Het inschrijven gebeurt in een apart topic die ik maandag 21 Januari zal openen. In dit topic wordt ook door beide teams gereport( de winnende en ook de verliezende ).
- Report het verliezende team niet binnen twee dagen, dan gaat de win automatisch naar het reportende winnende team.
- Je krijgt drie weken om al je poule wedstrijden te spelen. Ik stel een schema op tegen wie je welke week moet spelen.
- Kan het die week echt niet geef het dan op tijd aan bij mij. Er is 1 uitloopweek voor de matches die echt niet gespeeld konden worden. Kan 1 team dan weer niet, dan gaat de win naar diegene die aan mij of een van de andere Scheidsrechters heeft laten zien dat hij het meeste voor een match gedaan heeft.
- Je krijgt 1 week om 1 match in de knock-out fase te spelen.
- Valt er een team in de knock-out fase nog voor de match af, dan gaat de derde uit die poule of de in de vorige knock-out match verslagen tegenstander door tegen de eigenlijke tegenstander. ( bijv. Team A moet tegen Team B in de halve finale. Team A gaat nog voor de match tegen B uit elkaar. Team A heeft in de kwartfinale Team C verslagen. Nu zal de Halve Finale dus zijn: Team B vs Team C )
- Geen agressieve reacties of bedreigingen, 1 waarschuwing daarna wordt je uit het toernooi gezet.
Prijzen: Ik ben op zoek naar een sponsor voor de prijzen maar ik kan niks beloven.
In dit topic kan gediscuseerd worden over de gespeelde matches. Het andere topic is alleen voor de reports, uitslagen en inschrijvingen.
Ik hoop dat dit toernooi een succes wordt. Dan kan ik volgende keer een groter toernooi met een LAN- finale organiseren!
gamertags Scheidsrechters:
SWG DarkLocust
TZ I GoldStriKe
ioP I OutLaW
Laatst bewerkt: 22 jan 2008