Luister ik kan er maar niet aan wennen een shooter te spelen met een gamepad. Natuurlijk moet iedereen er aan wennen, dus heeft ook iedereen gelijke kansen. Maar ik zou het niet erg vinden als er speciaal toetsenbord met muis zou worden ontwikkeld voor de shooters op de xbox. Wie is het hier wel of niet mee eens. Salva
Je zegt het zelf al he. Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik vind het spelen van shooters op consoles makkelijk terwijl ik er op de pc geen wijs uit kan. Ok het richten met de muis is relaxt, maar met het toetsenbord is het een ramp. Met een gamepad is dit veel overzichtelijker. Als ik er wat tijd in zou steken zou ik het wel kunnen leren, maar voorlopig hou ik het op console shooters.
Ik blijf moeite hebben met het richten, dus in b.v. castle wolfenstein ben ik altijd een fractie te laat terwijl ik in MOH op de pc altijd bij de beste 3 zit. Salva
tja.....kwestie van tijd..... ik heb ook een irritante huisgenoot die altijd gelijk begint van met een muis gaat het makkelijker. DUH...dat het makkelijker is maar thats not the point. Al je tegenstanders hebben het zelfde nadeel. De spelen worden ook aangepast om de tragere snelheid te compensere. Veel spellen helpen je ook een beetje (serieus sam zorgt als je in de buurt zit met je cursor dat ie hem automatisch er heen trekt). Ik zit niet te wachten op een toetsenboor+muis want dan moet ik weer gaan letten op mijn houding. Voorovergebogen met je muis en toetsenboord op het bijzet taffeltje is ook niet alles
Ja die auto aim is dan ook wel een vereiste maar in de multi-player gaat dit weer niet op, en das nou jammer. Maar goed dan moet ik maar onder duim stretchen. Salva
Ik weet niet hoor, maar zelfs UC (wat toch wel de snelste der shooters is op 't moment) gaat prima zonder auto aim, gewoon een kwestie van oefenen (zoals iedereen al zegt ) het is echt niet moeilijker dan met de muis, alleen langzamer. Het enige waar ik echt mee zit is dat 180 graden draaien zo langzaam gaat, verder het ik m'n crosshair toch wel redelijk op de goede plek tijdens het lopen
Autoaim is geen vereiste. Gewoon veel oefenen. In het begin zoog ik ook, maar nu Own ik . BTW, als ik toetsenbord en muis wil speel ik wel op me pc.
Ik kan je nu al zeggen dat er geen toetsenbord of muis uitkomt i.v.m. de doodsimpele reden: Als er verschil zit tussen het besturen van een spel, dan zou het niet eerlijk zijn tegenover andere spelers via Xbox Live. Ik denk dat er eerder een eenheid moet zijn. Je kan moeilijk iedereen verplichten een toetsenbord en muis te kopen. Lijkt me op de bank niet lekker spelen met een muis of toetsenbord. Wat me wel leuk lijkt: Als spellenmakers de mogelijkheid krijgen om een muis toe te voegen, dan kun je het spellenarsenaal flink uitbreiden omdat we dan misschien van die spellen krijgen zoals Generals enzovoort. MAAR: Dan moet er een keuze worden gemaakt tussen de muis of de controller.
over die 180 graden draai zouden ze bij unreal bijvoorbeeld, de wat onrealistischerele spellen een toets kunnenen invoeren om snle om te draaien, bijvoorbeeld tumbstick induwen.
Ik vind het veel makkelijker spelen dan met een muis, komt eerder alleen omdat ik met een controller gewend ben en met een muis speel ik alleen shooters bij een vriend, niet thuis
Ik vind het wel lekker spelen, het gaat wel wat langzamer. Maar het eerste wat ik met iedere shooter doe is de snelheid wat hoger zetten. Het is ff wennen maar dan speel je meteen een stuk makkelijker
Als je er een muis en een toetsenbord bij krijgt krijg je dan niet een beetje een pc effect? Ik vind de xbox een prima console zoals ie nu is maar dan word het min of meer een pc en dat is niet de bedoeling toch?
Het iseen kwestie van wennen. Uiteindelijk is een gamepad, in mijn ogen, veruit superieur; Beide pookjes zijn annaloog, terwijl het toetsenbord digitaal blijft, een joypad ligt lekker in de hand terwijl een muis en een toetsenbord alleen maar onhandig zijn. en alle knoppen liggen binnen handbereik, zonder rare polsbewegingen. Met een muis mikken lijkt makkelijker omdat het gewoon even een tikje geven is. Als je gewend bent aan een joypad voelt de muis , in combinatie met het toetsenbord nogal irritant en lomp aan.
Ik vind shooters met een controller veel makkelijker als met een toetsenbord en muis. In het begin vond ik het natuurlijk wel ff wennen maar toen ik er eenmaal aan gewend was vond ik het steeds beter gaan. Nu denk ik dat is een stuk beter ben met een controller als met een muis.
daar ben ik het niet mee eens...rich11224 xbox heeft lompe en lelijke controllers. daar komt bij dat de xbox controller verdacht veel op de dc controller lijkt......
Ben ik het absoluut niet mee eens voor de europese standaard zijn liggen deze controllers absoluut lekker in de hand. Of je moet kleine handjes hebben, maar ik heb nog nooit krampen gehad in tegestelling tot de controller van de ps2.