Show je Avatar Ik wil een collage maken van de leden van Xboxworld. Post hier je avatar en stel je even netjes voor. Ik zal kijken of ik een soort groepsfoto kan maken. Je Avatar Gamertag: Hoe oud ben je: Waar woon je: Wat zijn je hobby's: Favoriete games: Wat wil je nog meer vertellen: HTML: [b][size="4"]Je Avatar[/size][/b] [img]http://avatar.xboxlive.com/avatar/<plaats hier je gamertag - case sesitvie>/avatar-body.png[/img] [b]Gamertag:[/b] [b]Hoe oud ben je:[/b] [b]Waar woon je:[/b] [b]Wat zijn je hobby's:[/b] [b]Favoriete games:[/b] [b]Wat wil je nog meer vertellen:[/b]
Je Avatar Gamertag: Fardo NL Hoe oud ben je: 33 Waar woon je: Limmen Wat zijn je hobby's: Gamen, Nieuws zoeken, Politiek, Schaken Favoriete games: Halo 3, Gears Of War (2), Team Fortress 2, Portal Wat wil je nog meer vertellen: Ik ben nu al een aantal jaren actief bij verschillende Xbox fora's, maar ik ben toch redelijk vaak te vinden bij Xboxworld. Leuke community en aardige mensen. Ik ben getrouwd en we hebben inmiddels een zoon. Daarnaast ben ik politiek actief en gemeente raadslid. Ik ben actief bij verschillende websites ... waaronder www.oldskoolnl.nl (community site voor 25+), Xbox.com (waar ik ambassadeur en moderator ben. Tevens heb ik een eigen weblog/community site www.gamelifestyle.nl
Je Avatar Gamertag:Ronald of the B Hoe oud ben je: 16 jaar Waar woon je: Wilp-Achterhoek Wat zijn je hobby's:Gamen, slapen, voetbal en auto/motorsport Favoriete games: Gears of War (2), Call of Duty, rFactor, Fifa and many more... Wat wil je nog meer vertellen:Dat ik suikerziekte heb en dat ik nu in 5 HAVO zit!
Lijkt wel sterk op het ff voorstellen topic Fardo, maar ik geloof dat je hier iets extra's mee wil gaan doen met de Avatars? Kan je je idee wat verder toelichten? Zal woensdag wel ff klooien met die Avatars
De avatars zijn transperante pgn's dus dan kan je makkelijk een "groepsfoto" maken, door deze te overlappen. Daarnaast is het wel leuk om een aantal Karakters te zien. 19 november is NXE voor iedereen beschikbaar. Ik zal de uitleg hoe je een avatar moeten maken toevoegen aan de begin post .. heb ik gelijk een eerste faq
Je Avatar Gamertag: DRC Lintworm Hoe oud ben je: 24 Waar woon je: Loosduinen (den Haag) Wat zijn je hobby's: Stappen vrienden voetbal en gamen natuurlijk Favoriete games: PGR3,Forza 2, Fifa 09, straks Cod WaW Wat wil je nog meer vertellen: weinig
Wanneer ga je dit dan doen / wat is de sluitingsdatum voor je initiatief... want eerder dan de 19e kan IK het niet doen Ik ben ook benieuwd naar de variatie dan!
Je Avatar Gamertag: RomeoSquare NL Hoe oud ben je:36 Waar woon je:Amsterdam (nog 6 weekjes) / Zwaag (na die 6 weekjes) Wat zijn je hobby's:Gamen, m'n kids, gamen met de kids Favoriete games:Bioshock, GTA IV, CoD4, Mass Effect, Portal Wat wil je nog meer vertellen:Een xbox, een PS3, een baan, een vrouw en 2 kinderen zijn lastig te combineren :b: Meer over mij en gamen op mijn blog: hier
Je Avatar Gamertag: DulleNL Hoe oud ben je: 21 Waar woon je: Eijsden Wat zijn je hobby's: Lezen, Films en games. En spammen op XBW. Favoriete games: Halo 3, Bioshock, Gears of War, Guitar Hero, Harry Potter. En nog veul meer. Wat wil je nog meer vertellen: Probeer me niet te vaak te inviten, want waarschijnlijk heb ik de voorkeur aan een potje in splitscreen.
Je Avatar Gamertag: Skyghene Hoe oud ben je: 25 Waar woon je: Haarlem Wat zijn je hobby's: gamen, tekenen, photoshoppen Favoriete games: Voor de 360 - Lost Odyssey, Gears of War Wat wil je nog meer vertellen: Ik studeer nog (laatste jaar hoor ) en tussendoor vind ik het erg leuk om lekker te gamen. Ben in ieder geval geen xbox fanboy, want ik bezit ook een PS3. Echter de 360 heeft momenteel de voorkeur!
Je Avatar Gamertag: Pegas Hoe oud ben je: 20 Waar woon je: België Wat zijn je hobby's: gamen, anime/manga, films, fitness, uitgaan Favoriete games: Zelda: Ocarina of Time, Metal Gear Solid Wat wil je nog meer vertellen: Euhm... ben vooral een single-player gamer?
Gamertag: kwdtj Hoe oud ben je: 23 Waar woon je: NL Wat zijn je hobby's: gamen, films, fitness, uitgaan, sport. Favoriete games: Half-life, CoD. Oudjes als Kings Quest, Monkey Island, Space Quest en Kyrandia. Wat wil je nog meer vertellen: Niet veel
Je Avatar Gamertag: Ryu Suyanto Hoe oud ben je: 19 jaar Waar woon je: Amsterdam Wat zijn je hobby's: American football, gamen, films kijken/Bioscoop Favoriete games: Cod: WaW, Gears of war 2, PES 09 en Madden 09 Wat wil je nog meer vertellen: Niet eigelijk
Gamertag: HybridTheory85 Hoe oud ben je: 23 Jaar Waar woon je: Leusden Wat zijn je hobby's: Games, Films, Voetbal Favoriete games: Cod: 4, Fifa 2009 Wat wil je nog meer vertellen: Niks interessants
Je Avatar Gamertag: Maluku AK Hoe oud ben je: 18 jaar\o/ Waar woon je: Ewijk Wat zijn je hobby's:Gamen, Uitgaan, Ouwehoren met vrienden, Snowboarden Favoriete games:Call of Duty 2/4, GoW 1/2, Fallout 3, Skate Wat wil je nog meer vertellen:Ben op het moment bezig met mijn rijlessen en dat gaat wel aardig. Heb nog niemand doodgereden.\o/ Verder ben ik samen met andere bezig aan een site rondom de games Skate! en Skate 2. Daarnaast zit ik ook nog op school en doe nu 6 vwo dus moet eigenlijk wel een beetje me best doen wil ik slagen.
Gamertag: Jigsaw XIII Hoe oud ben je: 23 Waar woon je: Eindhoven Wat zijn je hobby's: Film, Games, Sport (voetbal, schaatsen) Favoriete games: Nintendo Wat wil je nog meer vertellen: "I Wanna Play A Game!"
Je Avatar Gamertag: ModderEter Hoe oud ben je: 21 Waar woon je: NL Wat zijn je hobby's: Sport, films, games, muziek, etc etc etc. Favoriete games: Shenmue 1/2, Super Mario series, Legend Of Zelda series Wat wil je nog meer vertellen: Mijn avatar is gewoon cool