Show je blog!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Modder-Eter, 18 apr 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734

Aangezien bloggen de laatste jaren steeds populairder is geworden, zijn er vast behoorlijk wat mensen met een blog op deze site. Ik heb echter geen algemene topic over blogs gezien, dus dacht ik er zelf maar een te starten.

Het principe hoef ik denk ik niet uit te leggen, maar hier post je dus, indien het mag (anders wordt deze thread maar verwijderd) je eigen blog. Dit lijkt me wel een leuk idee met een verscheidenheid aan members, die allemaal toch vaak andere onderwerpen aansnijden op de blog.

Ik begin zelf maar met mijn nieuwe blog die ik sinds gisteren ben gestart. Het idee erachter wordt in de startpost uitgelegd, dus daar zal ik niks over toelichten:

http://keveloper.wordpress.com/

- Het lijkt me handig om een kleine toelichting te geven in de post waarin je je eigen blog linkt, aangezien het anders een zootje van links wordt.
    - Ik hoop dat de mods dit niet zien als spam/reclame/vergoddelijking van de eigen site, het is meer iets om de XBW'ers te leren kennen.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik mijn devianART als blog mijn normale blog is nu nogal een tijdje down nou'ja niet geupdated xD.

Zelf post ik om de zoveel tijd in mijn journal (blog) en dan post ik mijn nieuwe banner etc :). (linkt staat in mijn sig)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zie mijn signature voor mijn blog, Leedbek.nl. Zelfgemaakt en net nieuw. Eigen CMS dus geen blogspot of web-log, omdat ik het naast bloggen ook leuk vind om zelf sites te maken :) Ik post in verband met drukte niet zo veel, af en toe als ik een leuke link of filmpje tegenkom, of als ik zelf iets heb gemaakt wat de moeite waard is.

Voordat de mods dit topic overijverig sluiten: ik zie dit ook niet als spam, ik denk dat er best een uitzondering mag worden gemaakt als het gaat om persoonlijke sites, of om feedback te vragen etc.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zie dit meer iets als het leren kennen van de XBW'ers, hun leven, hun gedachtes en hobbies, etc. Maar als het gesloten wordt, het zij zo.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Overigens kan ik mij herinneren dat er eerder een Blog-topic is geweest, geopend door Fardo nota bene. Zal het eens opzoeken.

//Edit: duurde ff, maar gevonden: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=57640&highlight=weblog. Is echter wel een oud topic. Het lijkt me dat je - mits goed onderbouwd - je blog wel in dit nieuwe topic kunt showen.

Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Vreemd, ik had nog gezocht, maar deze zat niet tussen de resultaten.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :thumbs:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Weblog: www.fardo.nl

rssfeeds:[​IMG]rss
    Sinds wanneer: Ik ben in 2004 begonnen met bloggen voornamelijk over de 360. Ik ben in 2005 op nieuw gestart, omdat mijn server gecrasht was.
    Info: Veel Xbox 360 info, een klein beetje over mijn leven, soms over Guinness, Xbox 360 faq en meer kleine projecten die ik nog steeds moet afmaken, soms politiek
    Freq posts: Ik probeer dagelijks wel iets te posten, soms heb ik het te druk op mijn werk en dan is er weinig nieuws te melden
    Fav. Feature: Achievement Unlocked - Hier post ik mijn kleine succesjes die ik behaald heb

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Fardo, vind je het erg als ik die standaard meeneem in de startpost?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee die mag je gewoon gebruiken hoor :)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn persoonlijke site: www.rivanov.nl
    Niet specifiek een Blog, héél af en toe post ik eens iets nieuws. Het voornaamste is mijn Info en Portfolio. Handig voor schoolwerk etc.

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn blog.
    Ik ben nog niet zo heel lang bezig maar het bevalt me eigenlijk wel.
    Kritiek is trouwens ook nooit weg!

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Wij zijn een groepje van 4 jongens.
    we hebben een opdracht gekregen voor het vak Internationalisering.

We moeten een Discussie opstarten met mensen over de hele wereld (internationaal)

En nu zijn wij een beetje bezig om onze blog bekend te maken op een aantal forums, en dus ook

Dit forum.

http://school-crime.blogspot.com

Onze blog gaat over het geweld op scholen.

We hopen dat jullie de moeite nemen om is eventjes een kijkje te nemen op onze blog, en we hopen ook dat jullie, als jullie een kijkje nemen, ook jullie mening achterlaten.

Met vriendelijke groet,

Job, Robert, Robbin en Jozua.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb een andere hosting provider ... mijn site is nu een stuk sneller .. ik heb ook een andere naam er bij genomen, omdat vrienden ook willen gaan bloggen

www.gamelifestyle.nl (wat vinden jullie van de naam?)

15. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
  16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    www.SilverAqua.com

Mijn blog, het is gewoon een onzin blog, persoonlijke verhalen zal je er niet snel tegenkomen hehe.

FF Fardo kopiëren:
    Sinds wanneer: 4 Juni 2007
    Info: schokkende, grappige en interessante filmpjes. Van games, muziek, films en je kan onder het surfen op het blog naar muziek luisteren in de Streaming speler. Ben nog bezig om een forum in Joomla in te bouwen, binnenkort hoop ik die ook af te hebben. :)

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een zeer leuke naam, alleen moet je je dan wel realiseren dat het in de toekomst een stuk lastiger wordt om over een ander onderwerp te schrijven. Ook is het mogelijk dat de lezer door deze naam een verkeerd beeld van je blog krijgt. Het gaat namelijk vrijwel uitsluitend over de 360, terwijl de naam suggereert dat het over games in het algemeen gaat.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe je hebt gelijk , maar daar komt gelukkig verandering in :) .. de reden dat ik de naam veranderd heb is omdat ik andere bloggers ook het woord wil geven ... en ik ook graag over bier, uitgaan, ht kamers, politiek en andere dingen praat en daar past de naam game lifestyle beter bij ... het uiterlijk ga ik binnenkort ook aanpassen, maar ja ik blijf een xbox fanboy ;)

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee! :)
    Ik kijk er al naar uit aangezien Fardo.nl al een site was die ik regelmatig bekeek en als het een 'gemütliche' uitstraling krijgt dan zal het beslist een interessante site worden/blijven.

Mag ik je trouwens vragen hoe jij naar andere bloggers opzoek gaat die voor jouw site willen schrijven? :x

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe thnx .. die vragen het aan mij en dan zeg ik meestal ja :) .. het moet een blog blijven.. nieuws lees ik wel op XBW :D .. maar als ik weet wie de persoon is krijgt men al snel schrijf rechten ...

jij hebt ook een leuke blog :D

Deel Deze Pagina