1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een dezer dagen de stad in om te kijken naar die Venoms, zitten nog steeds in m'n hoofd en ben bang dat ik geen enkele ander paartje schoenen ga kunnen vinden. Ik heb maat 41, welke US maat heb ik dan? Want als ik ze niet kan vinden ga ik ze denk ik importeren. En nog een vraagje, als ik kijk bij skateshop.nl zie ik Nike Dunk High Black&White staan voor €100 maar er staat geen Venom bij terwijl het imo toch echt dezelfde schoen is/lijkt. Iemand die het ff kan bevestigen :+?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ben je nog steeds niet geweest :+ Dunk High Black & White is Venom in ieder geval.
     
  4. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Venom is volgens mij ook niet de officiele naam, maar ik denk dat je deze niet meer zo snel gaat vinden in de winkel.

    41 = US8 bij Nike
     
  5. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    zie boven net te laat
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n moeder kreeg opeens wat extra rekeningen dus ik besloot even te wachten :+.

    Ok, najah als ik ze online kan bestellen in een nl-store vind ik het best. Wou ze meer passen in de winkel om ff te kijken hoe ze zaten e.d
     
  7. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Alizor, omdat het SB's zijn moet je ze een half maatje groter dan je normale schoenmaat.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan? :+.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als je toch van plan was om naar de stad te gaan kan je meteen even een ander High Dunk proberen. Weet je meteen welke maat je moet.
     
  10. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    High Dunks hebben geen dikke lip, dus hoeft geen half maatje groter. (Ik heb het in m'n Dunk Low's ook niet overigens, nergens last van.) Maar beter inderdaad eerst passen.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik zelf ookal van plan. Maargoed, hopelijk past US Size 8 me gewoon want dan kan ik ze direct bestellen bij skateshop.nl. Ging net al die sneakershops langs en alleen 1/2 shops in de US hadden ze :+.
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    [​IMG]

    Net in de stad gehaald. Is een keer iets anders dan de addidas die ik normaal altijd draag.:cool:
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me had die schoenen ook, 6-7 keer gedragen tot ze vies werden. Had z'n moeder ze in de was gegooit, schoenen kwamen er verrot uit. Dag €120, nooit doen dus :+.

    Ikzelf had gisterenavond nog ff een mailtje gestuurd naar Ben-G en de Venoms waren daar uitverkocht, net ff naar de stad geweest. Bij de Front Runner ff Dunk's gepast, 42 was me te groot dus 41 is prima. Paartje dat ik paste vond ik trouwens ook fokkingvet! Grijs (volgens mij suede) met paars en oranje, helaas was het het laatste paar anders zou ik serieus een nog groter dilemma hebben want vond ze echt superdope. Wat ook een beetje meeweegt is dat ik totaal geen oranje/paarse kleren heb :+. Straks even de Venoms bestellen bij skatestore.nl. Vraagje trouwens, de schoenen zaten in het midden best strak. Is dit zo bij alle dunks? Ligt toch gewoon aan het feit dat ze ingelopen moeten worden :).
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Of gewoon losser lacen. Sowieso niet zo belachelijk strak trekken. ;) Overigens moet je schoenen best in de wasmachine kunnen gooien. Kussensloop eromheen, knoop erin en gaan.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand waar je rode half cabs kan halen? Want ik zag daar iemand mee op de skatebaan en die zagen er wel echt vet uit.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb ze dus gister binnen gehad, maar wat waren ze lelijk zeg. Veel bruiner als op het plaatje. Daarnaast waren ze egwoon ruim te groot, terwijl ik dezelfde maat van mijn Era's heb :eek: Heb ze teruggestuurd.


    edit:

    weet iemand hoe Vox valt?

    ik heb nu deze:
    [​IMG]
    op het oog, gezien bij Left in R'dam.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Era's vallen sowieso toch ietsjes groter?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag deze Nike SB's binnen gekregen:
    [​IMG]

    Besteld via opperbest.nl en is me goed bevallen dus ik ga deze volgende week denk ik ook nog bestellen:
    [​IMG]
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    kleiner bedoel je dan? Ik heb van mn Sk8 Hi's ook 10,5. Van mijn Old Skools heb ik 11, maar die zijn iets te groot. Deze waren 10,5, en voelden nog groter aan als mijn Old Skools.... was gewoon kut.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat is altijd kut als je verkeerde maten had. Had ik ook bij mn eerste paartje DC's. Die vallen achterlijk klein.

    Anthraxx: echt supervette blazers! Mijn favo! Wil zelf ooit nog een keer zwart witte blazers hebben, zijn ook wel leuk. Maar voor de zomer zijn ze echt nice.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina