1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik,wil links
     
  2. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze in genoeg winkels liggen luie flikker, loop de stad eens in :+
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Welke zijn toffer?

    [​IMG]
    [​IMG]

    Of

    [​IMG]
    [​IMG]

    Persoonlijk vind ik die blauwe erg tof (en dan evt met oranje veters)! Mooie materialen ook. Ga die denk ik sowieso kopen. Die grijs/zwarte is een wat rustigere CW, maar voor de winter denk ik ook wel tof.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat eerste paar zijn toch babyschoenen of niet soms? Maatje 36? :+
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja inderdaad, die zijn alleen maar verkrijgbaar in maat 36.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Die blauwe zijn wel lekker hoor! Alleen die kan je niet op elke broek dragen.
    Maar die grijze zijn wat saaier vind ik.

    Zelf zal ik voor de blauwe gaan maar dat komt ook omdat ik nog 2 paar airmax heb staan (wit + rood) & (Wit + Grijs + Rood)

    Deze vind ik ook mooi:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is gewoon een reguliere Air Max 1 release hoor. Komt in 38,5 t/m 46.
    Als je wilt kun je m nu al pre-orderen, maar Sneakerbaas krijgt m als het goed is eind deze maand in de webshop!

    Die is van een tijdje geleden toch, van vlak voor de Olympics. Heet volgens mij ook de 'Olympic' of iets met Team USA.
    En die blauwe kunnen toch volgens mij wel met zo'n beetje elke jeans?
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja op jeans kan wel maar ik heb ook veel chino's. Maarja daar kan je sowieso niet echt airmax op dragen ;)

    Dus dan zou ik lekker voor die blauwe gaan.
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Asics x footpatrol:
    [​IMG]
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beetje te veel geel voor mij ;)! Maar wel tof dat je een paartje hebt weten te scoren! Voor moeten campen?

    Ik ben deze toffe CW van de AM 1 tegen gekomen, hoop dat ie gewoon ook in NL komt, want vind m erg vet! Ga m dan zeker kopen, samen met die blauwe die ik eerder postte!

    [​IMG]

    Hier meer afbeeldingen:
    http://sneakernews.com/2012/10/11/nike-air-max-1-dark-obsidian-grey-orange/
     
  11. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb hem gisteren gewoon opgehaald.
    Dat geel is een soort heel licht bruin, best nice.
    Als je nieuwe air max wilt moet je ff wachten. In 2013 komen er goede retroos, alleen ff de vintage meuk van de zool af poetsen en ze zijn good to go.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Deze idd!!!

    [​IMG]

    Die ga ik ook sowieso kopen ;)! Maar die twee CW's die ik op de vorige pagina postte vind ik ook echt eeeerg tof! En volgens mij ben jij de laatste die zal zeggen dat iemand te veel schoenen heeft :+
     
  13. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van die op de vorige page alleen die wit/grijs met zwarte echt nice, die andere een beetje mwah. Voor dat geld kan je beter wat ouderen modellen op mp kopen die voor niet te veel geld weg gaan imo.
    Hufquakes zijn bv super nice en gaan vaak voor retail.

    Ben zelf de laatste tijd wat aan het verkopen, maar dat komt omdat ik ook nog een hoop spul in grotere maten heb staan, dingen die ik toch niet meer draag en schoenen die toch net te groot zijn enzo.
    En heb geld nodig voor een hoop nieuwe releases :) jordan 4 bred heb ik nieuwe van nodig want mijne zijn beated as fuck, jordan 11 breds en 4 thunders en later nog die newbalance x sneakerfreaker.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wij hebben duidelijk heel andere smaak ;)! Die newbalance x sneakerfreaker 998 vind ik niet geweldig, vind de 998 sowieso niet zo tof. En heb net ff gegoogled op Hufquakes...uh...butt-ugly :+
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah man. Hufquakes vind ik een van de coolste am's die nog voor een redelijke prijs te krijgen is imo. Zou die nog wel willen.
    Die wit/grijzige met zwarte am1's die je zocht zijn nu al uit btw, volgens mij staan ze op caliroots oid. Zag ze voorbij komen in een nieuwsbrief.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Klopt, sneakerstore hier in de stad heeft ze ook al. Maar wil die al niet meer. Wil sowieso die blauwe en ik denk ook die zwarte!
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Deze vandaag gekocht in Brussel:

    [​IMG]

    M'n eerste paar Vans ;)! Vond deze wel chill voor de winter. Maandag nog ff kijken of er hier een sneakerstore is. Iemand die iets weet in Brussel?
     
  18. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit op lb toch?
    Daar hebben ze topics per stad met een hoop tips qua shops ed. Gewoon ff het topic van Brussel opzoeken. Ik weet er uit m'n hoofd geen :9
     
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze wil ik ook heel graag hebben, maar een dag nadat ik ze had zien verschijnen op internet was mijn maat (45) uitverkocht en nu nog steeds. :mad:
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Had al gekeken ja, maar kon geen topic van Brussel vinden.

    Sneakerbaas.nl heeft ze. Ze vallen groot vind ik. Heb US8.5/EU42 in m'n AM1 en heb deze nou genomen in US8/EU40.5
     

Deel Deze Pagina