Heeft iemand de game Shrek al gespeeld. Wat vond je van het spel en voor welke leeftijd is hij volgens jou bedoeld.
Kheb hem vorige week vrijdag bij Bart-Smit gekocht en zaterdag (bij B.S. mag je binnen 24 uur ruilen) weer teruggebracht ! Errugh leuk gemaakt maar errugh kiddie en errugh snel uitgespeeld ! (Binnen 24 uur dus) ! Grafisch= 8,5 (Errugh leuk gemaakt) ! Besturing= 6 (Best wel klote) ! Duurzaamheid= 5,5 (Een echte gamer heeft 'm zo uit) ! Geluid= 7 (Leuk maar niets bijzonders) ! Herspeelbaarheid= 6 (Je bent er denk ik snel op uitgekeken) ! Totaal dus = 6,6 (Net voldoende) ! Al met al : Leuk geprobeerd maar meer iets voor kids en mensen die gauw tevreden zijn met leuke grappige tekenfilmfiguurtjes ,en niet op zoek zijn naar een spel met uitdaging ! PS: Het meest leuke aan het spel is dat je Shrek (En dit zijn ook zijn wapens) kunt laten boeren en scheten kunt laten laten (zo zeg je het toch?)! Ik geloof dat ik zojuist een soort van mini-review heb gemaakt ! Greeeeeeeetz, JaysonX. PPS: Ik heb Shrek ingeruild voor (shame on me maar ik had hem nog niet) THPS3 ! Geen spijt ! Errrrrrugh gaaf ! Van de 8 spellen die ik momenteel heb staat THPS3 nu dan ook op de 2'e plaats !
ik ga hem dus niet halen yah, zulke spellen vinnik ook niet echt heel leuk, daarom dattik nu geen GC ga kopen hehe!
Tnx ! Men doet wat men kan ! En zekers een NONO koopje en een YEPYEP huurtje ! Je moet het eens gezien hebben maar € 69,95-. is iets teveel van het goede voor dit spel !