[PC] Sid Meier's Pirates

Discussie in 'Games' gestart door AfTeRMatH187, 15 jan 2005.

1. AfTeRMatH187

AfTeRMatH187 SECURITY

Leuk Bevonden:
    0
    Hell0w allemaal,

Ik heb een aantal vragen over het spel "Sid Meier's Pirates". Ik weet niet of jullie het spel hebben gespeeld, maar hier zie je een zooitje screenshots:

http://www.atari.com/pirates/pirates/screenshots.php

Mijn vragen:
    Ik snap geen reet van de kompas.. hoe gebruik je dat ding, ik weet niet welke kant ik op moet als ik bijvoorbeeld naar Ameland of Curacao toemoet...

Hoe hou je je bemanning blij? Mijn piraten zijn steeds Unhappy en soms lopen ze weg bij me als ze het helemaal niet meer zien zitten.

Voor de mensen die het spel niet kennen, ik speel dit soort spellen bijna nooit, de laatste spel die ongeveer zo ging en die ik heb gespeeld was Red Alert 2, dat was ook de enige die me kon bezighouden, naast Sid Meier's Pirates.. ik raad hem jullie zeer cker aan! _0/

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit maar heb het niet gespeelt

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
  4. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt een saai schijt spel

5. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    VOnd het echt een irritant spel, poc vond ik zefls stukke beter |:-

6. Jack Sparrow

Jack Sparrow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik help je wel zie hier:

Morale: als je speciale dingen koopt dan kan je de morale van de crew boosten let wel op dat de crew je wel na een lange tijd gaat verlaten. Ook als je met een dochter danst krijgt je nuttige dingen ( teminste als je het niet verneukt: tip koop de calf boots dan verhoog je je kansen bij het dansen) De nuttige dingen kan je kopen bij zee lui in de cafe.Nog een tip is dat je snel en vooral geweldadig je geld bij elkaar moet sprokkelen morale boost! }:]

Wind: De wind blaast altijd in de game naar het westen gaan.
    Als je naar het oosten moet gaan gebruik dan het zuiden let op je zeilen!
    ook de wind is je vriend als je battled gebruik dan reefed sails zo draai je sneller en kan je sneller kogels ontwijken.

Het je nog iets te vragen mail me maar op danieltheman@hotmail.com _0/ _O_

BTW weet iemand of er nog een internet optie komt dat lijkt me egt kewl.

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt dit niet veel op 'Pirates of the carribeen'? Ik heb zelf pirates of the carribeen en ben er wel tevreden mee. Maar sid meiers pirates heb ik nog niet gespeeld. Lijkt me eigenlijk niet bijzonder.

8. Jack Sparrow

Jack Sparrow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had pirates of the carribean dan wel een internet optie lijkt mij veel leuker om dan tegen elkaar te spelen het vechten zal dan wel een stuk moeilijker zijn te maken van sid meiers pirates hoop dat sid mijn mail snel verhoort

Deel Deze Pagina