Sidewinder (Halo)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Slash, 20 mei 2002.

1. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net ff wat onnuttige dingen aan het doen bij Halo. Hier is het resultaat(foto's zijn wat onscherp):

Misschien dat ze nog in dat huisje kunnen komen ook.. is dat al iemand gelukt?

2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet echt wat je bedoelt! Leg t eens uit!

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    raar.
    ben eens duidelijker, k snap niet wat je bedoeld

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k denk datie bedoeld of je die tanks die hij nu op dat huisje heeft (als je heeeel goed kijkt) er ook in kan krijgen.. alleen snap ik niet wat die vraag hiermee te maken heeft, want van bovenaf krijg je ze echt niet er in.

5. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat ik ze tot hier krijg en dat ik me af vraag of je ze ook helemaal bovenin kan krijgen.

6. xboxgamer

xboxgamer Guest

cool hoe heb je dat gedaan wil ik ook

7. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Met Ghost: Vol gas er op (met A ingedrukt)
    Met Tank: Warthog neerzetten met voorkant naar je toe en er recht op rijden.
    Warthog: 2 Rockets op zn achterkant

8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    In Blood Gulch had ik 4 ghosts, 2 jeeps, en een tank erop gakregen. De laatste tank is een raadsel hoe ik die erop moet krijgen. Wat jij daar heb is niet eens zo moeilijk alleen die tank. Tank doe ik trouwens door de een over da ander heen te laten rijden. En dan met een rocket of twee knallen en hupsakee.

Weet je wat pas leuk is? Een warthog Jump van bijna 20 sec die dan daarna weer ercht op je kop (als je dan wel stilstaat) landt. En wie het niet gelooft: Ask Munch and Abe!:D

Maar toch petje af!

9. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een videoband vol met warthog jumps, zitten hele lange bij sommigen misschien ook wel 20 sec maarja ik heb het niet gemeten. Er staan trouwens een tank, een warthog en een ghost op(eerst 2) dat huisje. In Blood Gulch is het me ook al gelukt met een hoop voertuigen. Ik kan alleen nog steeds niet ghost-jumpen! Het ziet er allemaal zo simpel uit in die filmpjes maar het lukt me maar niet.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost jumpen? En wat zeg je nou met A ingedrukt houden? Gaat je ghost dan jumpen ofzo?

11. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan gaat de neus van de Ghost omhoog en kan je makkelijker egens op komen. Dat Ghost Jumpen vindt jehier.

Laatst bewerkt: 20 mei 2002
  12. Flood

Flood Guest

he in dat level bloody gulch volgens mij (dat open level met 2 gebouwen) daar kun je met de ghosts in een boom rijden...heb een keer 4 van die dingen in die boom hangen....niet echt boeiend maar wel geinig

ps: Ik ben in datzelfde level tussen 2 tanks gekomen (hij reed nog en ik sprong eruit) en toen viel ik uit het level..naar beneden...waarschijnlijk had ik me misdragen en moest ik naar de hel....was trouwens erg wit daar maar ok

13. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet ghost jumpen ? *giegelt* :p

Jij bedoelt dus dat je niet met een aanloopie stunts kan maken door over een wathog/scorpion te springen en a in te houden ....

Die stunts zijn kewl .... de ghost ruult!

enneh guussie had gelijk :D

mzzl Munch and Abe

14. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die gozer in het filmpje doet het zonder scorpion/warthog

15. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat er geen levelbuilder bij zit :)
    Allemaal jums erin steken zou wel leuk zijn ;-)
    Of een multiplayer raceweg:D

16. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon wat grotere maps. Er zijn maar 2 maps die voertuigen ondersteunen en voertuigen vind ik nou net zo leuk! (vooral om ze op te blazen)

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in deeltie 2 moeten ze minstens 5 maps hebben met wagens. En je kan wel racen hoor, vooral in blood gulch, maar dat moet je ff doen met de edit gametypes.

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    JAHA !! leveleditor JAHA !! (HALO 2 ---> online, xboxlive: allerlei maps op internet .....

*mjummiet bij het idee* :p

mzzl Munch and Abe

19. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel nogal moeilijk om een goeie map te maken met een controller :)

Of bedoel je een programma dat je kan downladen en dan op je pc hem maken? Hoe zou je hem dan kunnen testen en zo:confused:
    Zou tof zijn maar niet echt realiseerbaar :'-(

20. Rude

Rude BIG EGO

Leuk Bevonden:
    0
    alle voertuigen

Big deal, ik heb alle voertuigen (4 ghosts, 2 warthogs en 2 scorpoins) IN één bunker(blauwe) gekregen in Blood Gulch, verveelde me :)

Deel Deze Pagina