Ik heb een probleem met mijn sig zoals jullie wel kunnen zien. ik heb deze code erin zitten en mijn sig ziet er vreemd uit. Gezocht: iemand die een PHPBB forum kan maken!, meld je hier[/b][/center] [center][b][url=ht...ead.php?t=61555]Gezocht: Red Faction 2 (Xbox) Te Koop: GTA: Double Pack, Topspin; Te Ruil: Crimson Skies, Deathrow, Dead or Alive 3 (classic)
hij doet het weer, bedankt. Gezocht een PHPBB site forum maker, meld je hier Gezocht: red Faction 2 (Xbox)/center] Te Koop: GTA: Double Pack, Topspin; Te Ruil: Crimson Skies, Dead or Alive 3 en Deathrow
Kwam deze thread tegen over sig problemen. Mijn probleem is dat ik helemaal geen sig meer kan invoegen. Iemand enig id waar het aan ligt?
Ik denk dat ik het hier wel kan opmerken... Ligt het aan mijn computer of wat dan ook of werkt het verkleinen van letters niet meer?? Zowel in posts als in mijn sig klopt er niks van... Ik selecteer gewoon een stukje tekst, doe tekengrootte 1 en het blijft gewone grootte. Dit is een test Quote me maar, dan kun je zien dat dit klein zou moeten zijn...