Sig verwijderd

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door LeoGeo, 15 okt 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo beste mods,

Ja, nog een klaagtopic. Met zn alleen zullen jullie me er vast van overuitgen dat jullie gelijk hadden maar:
    waarom is mijn sig onlangs verwijderd? En mag ik weten welke admin dit blijkbaar opeens doorkreeg en het toen maar ff verwijderde?

Kijk, ik begrijp dat jullie niet te lange sigs willen maar ik heb deze al 'n week, kunnen jullie dan niet ff iets van n waarschuwing geven? :confused: Nu moet ik al die zooi weer overnieuw typen.

Alvast bedankt

2. Daniel NL

Daniel NL Guest

Mee eens, ik heb het ook gehad, ik moest alles weer op nieuw typen..

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, het staat toch allemaal duidelijk omschreven hoe lang je sig mag zijn? In de FAQ: http://archief.xboxworld.nl/forum/misc.php?s=&action=faq#signatures

maximaal 5 regels en 250 characters lang

Snap niet dat jullie zo'n drukte erom maken. Als je te hard rijdt gaat een politieagent toch ook niet eerst vragen of het allemaal wat langzamer kan...

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    *Steekt vinger op.

Ik heb het gedaan. Geef ik eerlijk toe. Kom op zeg, je sig was gewoon meer dan 10 regels ofzo, en ik had geen zin / geen tijd je daar eerst voor te waarschuwen. Da -Z- weet het mooi te vergelijken :)

5. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    OK, ik geef toe, er stond nutteloze zooi in.

Maar het loze is dat t al 5 dagen zo was :confused:
    Naja lama zitten, ik heb mn antwoorden, dank je wel.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je verwacht toch niet dat ik elke keer als iemand z'n sig verandert, ik ga controleren of ie wel volgens de regels is? :+

Nee, als ik toevallig een sig tegenkom die gewoon veel te lang is (ik kijk niet op een regeltje meer of minder :)), of die zo verschrikkelijk opvallend is dat de sig meer opvalt dan de post zelf, dan doe ik er wat aan. Dat kan dus ook pas na een paar dagen zijn.
    Soms stuur ik eerst een waarschuwings-pm, maar niet altijd, dan zijn de consequenties voor jezelf en is je sig verdwenen. Erg vervelend, dat begrijp ik, maar soms moeten we nou eenmaal streng zijn.

Maargoed, ik zie alweer dat er gezeik van komt (no offence), voortaan zal ik wel weer gewoon een waarschuwings-pm vooraf sturen, goed? :)

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hmm ik geef een voorbeeld.. mijn sig was verwijderd.. terwijl ik een waarschuwingspm had ontvangen.. maar dat had ik niet door.. en toen tja toen was mijn sig weg.. toen chekte ik mn ontvangen pms... en jah hoor... hij stond erbij... toen was ik dus niet meer boos op dubbel d maar was ik boos opmezelf omdat ik dat pm dus over het hoofd had gezien.. en ik bedankte dwd er zelfs voor (dat hij eerst een pm stuurde dus..)
    gewoon een pmtje dus;)
    sorry moest ik gewoon ff kwijt hierover...

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry hoor DarkwingDuck... ik kom vaak met posten sig's tegen die veel langer zijn dan 5 regels en die blijven ook nog gewoon staan en daarbij zie je dan ook nog mensen van jullie erbij posten en doen daar niets aan...

Dus:
    - Jullie doen het bij iedereen die dat overtreedt.
    - Of bij niemand.

Gegroet _O_

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We kijken niet alleen naar hoeveel regels een sig heeft.... en idd, meestal knijpen we een oogje dicht, omdat het gewoon veel werk kost om mensen op hun fouten te wijzen. Dus alleen bij "extreme" gevallen grijpen we in.

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    haha das niet waar, de mijne viel amper op...
    maar vind het niet erg hoor... je moet egens beginnen ;)
    beetje bij beetje.. alles helpt..

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Op een gegeven moment ben ik wel wat strenger gaan kijken naar te lange signatures idd, nu is dat wat minder. Dat zijn van die vlagen, dat ik ineens een drang krijg om "op te ruimen". En als ik dan je sig tegenkom, dan ben je aan de beurt }:]

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vind het eerlijk gezegd wel goed dat te lange sig.s een beetje worden aangepakt.. Het is namelijk aardig irritant als je eerst een halve pagina moet scrollen om naar het volgende berichtje te gaan omdat iemand een halve a4 als sig. heb...
    Maar ja ik ben dan ook pro-strenger beleidt.. :)
    Is het dan overigens niet mogelijk om een restrictie in te bouwen.. Dat je textveldje voor je sig gewoon niet groter kan zijn als 5 regels en gelimiteerd aan een bepaalde letter grootte?

13. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch gewoon instellen wat het maximaal aantal tekens voor een sig is.

Er staat niks daarvan in de regels.

14. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Okay, deal :)

Maar, hij was ogal lang door de link naar mn RTCW tourney en ja, ik wilde gewoon mensen trekken ^^ vandaar. Of mag dat niet... ? Want de letters zijn groot zodat iedereen t ziet.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lomp grote letters in een sig zijn juist de reden dat een sig ineens verdwenen kan zijn :)

Ik vind dat persoonlijk ontzettend irritant, van die koeieletters in je sig... het liefst zou ik de lettergrootte in sigs beperken tot size=1, maar dat gaat helaas niet.

Het beste kun je gewoon een normaal lettertype gebruiken, met maximaal grootte 2, zonder al te veel felle kleurtjes en shit. Dat leidt alleen maar af van de post zelf en zorgt alleen maar voor onnodig scrollwerk.

En RoBu, daar staat zeker wel iets van in de regels, lees de FAQ nog maar eens goed door :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee gewoon signature grootte niet aanpassen, die is niet voor niks standaard al kleiner dan normaal.

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    LeoGeo... zorg maar dat je snel die grote letters kleiner maakt voordat DarkwingDuck (the devil }:]) het verwijderd en je opnieuw mag gaan typen :D

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat sowieso "The Answer" next is :)

19. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Bedoel je mij of de volgende die hier post met een lange sig? :confused:

20. Borg

Borg One of many

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR bedoelt dus dat The Answer de volgende is waarvan de sig word ingekort. Waarschijnlijk als subtiele hint op zijn te lange sig.

Deel Deze Pagina