Ik vind het ook een beetje vreemd. Ik wilde een naam aan mijn signature toevoegen en kreeg toen dezelfde foutmelding. Het lijkt erop dat de controle op de vijf regels die zijn toegestaan, uitgevoerd wordt op het invoerveld zelf (het vak waarbinnen je je signature invult) en niet op het aantal regels dat de signature in zou nemen op het forum zelf. Als je namelijk een reeks namen invult die meer dan vijf regels in beslag neemt maar in berichten geplaatst op het forum niet, dan krijg je deze melding. Een beetje vreemd, misschien ook wel een 'bug'? Persoonlijk ben ik van mening dat het aantal regels niets zegt over de toepasbaarheid van een signature; een (1) regel met lettergrootte 28 vind ik irritanter dan 12 regels tekst van een normale lettergrootte.
Nou ja, gaan we maar wat anders verzinnen...
p.s. Nee, de kwaliteit van ons leven gaat er niet op achteruit. Maar ik ben van mening dat een signature -- in mijn geval althans -- wel degelijk van nut is, niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Je kunt het instellen en handhaven van regels daaromtrent natuurlijk ook overdrijven. Het moet wel leuk blijven, zeg maar (er zijn nog meer fora als deze...).
Laatst bewerkt: 17 nov 2006