1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Haha dan heb ik die idd al

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    JoranB92 vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik probeer er ook te zijn om 20u!
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    53 voor mij!
     
  4. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Nummer 12 voor moi!
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wat is dit een lekker wagentje, ideaal cup karretje! Heerlijk gooien en smijten, daar hou ik wel van. Even mijn agenda zo inplannen dat ik zo veel mogelijk races mee kan pakken. :D
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik vond het gisteravond gezellig mensen!
    En het racen was ook nog leuk en fair tussen de meesten.

    Behalve die rijstijl van Tender, dat kan echt niet door de beugel. :p
     
    JoranB92 vindt dit leuk.
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    #me too

    @ruud_p jij krijgt van mij geheel gratis nummertje 11 omdat #12 al door United was opgegeven. Zitten jullie saampjes in een gezellig team! Lekker knus!!
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was aan het experimenteren in welke bochten je net een stukje cerbstone kon meepakken zonder dat het spel me een penalty gaf.
    Wist ik veel dat penalties uitstonden O-):whistle:
     
    hillss vindt dit leuk.
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    BRIEVING RED BULL RING 6 DECEMBER

    Ingame weer: Clear
    Ingame Time: 12:00 uur
    Ingame Date:01-07-2017

    Heat 1: 11 rondes; Staande start. Startvolgorde o.b.v. uitslag kwalificatie
    Heat 2: 11 rondes (incl formation lap). Vliegende start. Startvolgorde: REVERSED Grid uitslag Heat 1
    Heat 3: 24 rondes (incl formation lap). Vliegende start. Startvolgorde: REVERSED Grid uitslag Heat 2

    EXTRA INFO

    HEAT 1,2 en 3:
    Safetycar
    . Mocht het nodig zijn dan kan de wedstijdleiding een “safetycar inroepen” Als dat door de wedstrijdleiding geroepen wordt dan gaat de nr1 langzaamaan rijden. Max 1e versnelling en vangt het veld verder op. Als iedereen weer is aangesloten volgt een reguliere “vliegende start”zoals hieronder beschreven. Mocht de safetycar vallen in heat 3 tijdens de pitwindow kan je daar gebruik van maken. Maar je neemt de positie in die je bij het uikomen van de pits hebt. Verder houdt de wedstridjleiding dan geen rekening of je al dan niet al aangesloten bent in het veld.

    HEAT 2 en 3:
    Vliegende start
    : wacht!! totdat de lichten op groen gaan, anders krijg je een drive-through penalty. Vervolgens rijdt iedereen rustig naar zijn start positie. Jouw positie wordt vooraf in de lobby medegedeeld. Voor bocht “Rindt” (begin sector 3 moet iedereen zijn positie ingenomen hebben. De nr 1 van de reversed grid voorop etc.etc. Vanaf dan wordt er in 1 lijn achter elkaar gereden vol gas in 1e versnelling. Pas als jezelf de start/finishlijn gepasseerd bent mag je opschakelen en vanaf dan inhalen! Zorg dus dat je goed aangesloten bent op je voorganger. Een “aanloopje nemen” naar start/finish kan dus niet!

    HEAT 3:
    Eén Verplichte pitstop met bandenwissel
    in ronde 15,16,17,18,19 of 20. Let op dat je niet aan het einde van ronde 14 al de pit in duikt! Bij de pitstop MOET je banden wisselen. Je moet dit zelf aanmaken in de pitstop strategy!! Als je default laat staan of als je het overlaat aan je crew om wel of niet te wisselen heb je kans dat je met de oude banden door gaat. Dan moet je alsnog een pitstop maken!

    Heren het is een "BEGINNERS-CUP" fouten kunnen door de "nieuwkomers" gemaakt worden. Daar gaan wij sportief mee om. Let ook op bij inhalen! Laat ook zien dat we binnen de lijntjes (m.a.w. minimaal 2 wielen op het asfalt/curbstones).

    Veel plezier!!
     
    GoldPwnageNL, MaxWV, B Tender en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand racen?? @ColdzeroNL en ik zijn al online!!!!

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  11. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zie dat ik nog geen nummer gekozen heb. Kan ik gewoon elk nummer kiezen of kies je er een die 'voorgekozen' is op die standaard livery?
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Inderdaad, je kiest gewoon een livery.
     
  13. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Gisteren nog even wezen pushen in de time trial. Belgie is er klaar voor denk ik:+:whistle:
     
  14. MaxWV

    MaxWV Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    23
    Jammer mannen, ondanks intensief trainen voor de race (rondje van in de 53 seconden) moet ik me voor vanavond helaas afmelden. Een netwerkbijeenkomst van m'n werk is verzet en daar wil ik toch even naartoe. Heel veel plezier/succes gewenst vanavond!

    Volgende week kan ik trouwens ook niet mee racen omdat ik dan een borrel heb van de studievereniging. Die begint echter al om 20:00 uur, dus misschien kan ik dan later aansluiten. De weken daarna kan ik waarschijnlijk gewoon meedraaien!
     
  15. Flying potatoo

    Flying potatoo New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    11
    Is het mogelijk om tijdens quali de penalty’s voor buiten het circuit te rijden op te zetten. Want in de laatste 2 bochten is het redelijk vaag waar het circuit eindigt. Als ik met penamty’s practice dan kan ik op die grijze stenen rijden maar volgens deze regels kom je dan over de witte lijn. Dus zonder penalty’s wordt het redelijk moeilijk in te schatten wannner je erover komt. Zeker omdat dit de plaatsen zijn waar je veel tijd kan goedmaken.
     
    B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  16. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik twijfel nog of ik er vanavond bij ben. Feyenoord speelt z'n laatste wedstrijd in de CL en hoewel het nergens meer over gaat blijft het natuurlijk toch kriebelen. Dus ik kijk nog even. Hoelaat gaat de lobby open?
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    penalty's zullen itt OP aanstaan.Ook tijdens de race.
     
    B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  18. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Raceday! Ben er bij! :D
     
  19. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zou dit eigenlijk toch graag ter heroverweging willen voorleggen.. Wat is precies de meerwaarde om penalties uit te zetten. Wat ik van de intro-race herinner leek iedereen eigenlijk meer dan capabel genoeg om de auto binnen de lijntjes te houden qua skills. Ikzelf was de clown die de chicanes op Le Mans volgas rechtdoor nam.

    Met penalties uitzetten creeër je onbewust toch een hellend vlak, en een oneven speelveld. De een pakt een paar centimetertjes asfalt mee en acht dat 'niet afsnijden', de tweede een halve meter en acht dat 'niet afsnijden' en zo ontstaan er gewoon onnodig verschillen.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina