signature vraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Virus666, 19 jul 2007.

1. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn signature wil wijzigen, krijg ik de volgende melding: Your signature contains too many lines and must be shortened. You may only have up to 5 line(s).

Dit vind ik raar aangezien ik minder dan 5 regels gebruik. Iemand enig idee waaraan het kan liggen?

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Er is ook een limiet voor aantal tekens.
    Als je veel verschillende kleuren wilt, krijg je veel ongein als [blabla=huppedelpup] [/blablabla].
    Deze zullen ook wel meegetelt worden als tekens, maar je ziet er verder niks van in de sig (op de kleur na dan).

Edit:
    Die link in je sig, ik weet niet precies hoe dat er uit ziet als HTML dinges, maar ik kan me ook voorstellen dat die veel tekens in beslag neemt.
    (de tekst die je ziet, underlined, groene kleur plus dat je ook daadwerkelijk naar dat adres wordt verwezen).

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  3. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de link in mijn sig weghaal, blijf ik die melding krijgen.

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Post eens wat je precies in je sig wilt hebben.
    (en dan ergens een spatie tussen laten zodat er niks onderstreept of iets dergelijks is, maar dat we gewoon die HTML tekst zien)

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn [TK/TR] thread
    Goede deals:
    GhanZ, Pudding3d, B u L l i T, fallout, [2k], -ArNo-, DLERIA

Het stelt dus weinig voor, maar op 1 of andere manier blijf ik die melding krijgen.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt met alle bijbehorende tags erbij. Je gebruik namelijk [size], etc. Als jij bij elk tekstje 3x [s...la]mijn tk/tr thread[/ url][/ size] gedoe is.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even een proefballon. Als je de teksteditor nog niet in de WYSIWYG-mode hebt staan: probeer de signature eens in te voeren in de WYSIWYG-editor. Die kan je instellen in de opties van je account.

8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik em in staan en dat was mijn probleem. Ik heb hem nu op standaard gezet en toen zag ik een aantal overbodige codes. Deze heb ik verwijdert en nu doet ie het wel. Bedankt voor de hulp.

Deel Deze Pagina