ik had hem op de ps2 en ik vond hem erg goed vooral de geluidseffecten als extra op de box kan je nu ook met een ander persoon spelen dat had de ps2 versie niet
hmmm ik ben benieuwd hoe de DD5.1 effecten zijn mischien ga ik deze game wel kopen, alleen vind ik 60 euro een beetje veel,
het is het waard. met vijf verschillende "eindings" die btw heel moeilijk te vinden zijn. je moet ervan houden.....een van mijn favorieten
Eigenlijk wil ik deze game ook nog wel, maar ik heb nu al even genoeg games, en anders zijn er nog wel anderen waar ik van denk dat die mijn geld meer waard zijn.. ik koop em wel als ie in de budgetbak ligt, of een leuke ruil van iemand dichtbij.. Maar van iemand die deeltje 1 heel veel heeft gespeeld weet ik dat het erg leuke games zijn, soms een wat pittige puzzles, maar meestal gewoon logisch nadenken.. Een lekkere puzzle game, om heerlijk bij weg te griezelen als het donker is dus
Silent Hill 2 lijkt me echt wreed spel. Ik heb zelf Silent Hill 1 op de PSX en ik heb Silent Hill 2 op de PS2 even gespeeld bij een maat maar het is een topgame. Je moet wel van het Survival Horror genre houden. Maar de verschillende endings en het mooie verhaal. Ik wacht nog effe en schaf Silent Hill 3 aan (die er al langzaam aan komt).
Ik heb hem uitgespeeld en het is een toppertje. Wel een ouwe PS2 game maar ja. Dat B-scenario met Maria is een beetje teleurstellend. Zeker wel een voor de collectie hoor. Ik denk btw dat je op een Xboxversie van SH3 nog wel een hele tijd kan wachten....
hey ik had vanmiddag nog ff achterop de hoes gekeken in de stad, en volgens mij is ie maar DD4.0, hmmmmmmmmm ik koop m wel uit de bargain bin
heh ik heb em maar tis nie echt mijn genre...hij staat te ruil...chk topic in xbazar als je intressted bent
Ik heb hem op de ps2 gehad en uitgespeeld. Als je van dit soort spelen houdt, dan is dit het beste spel wat er in zijn genre te koop is.
Silent Hill is zeer zeker erg freaky maar ik mis net de "Ik poep in mijn broek" momenten die ik wel in Resident Evil 2 en 3 had (al hoewel dat dan weer een hoop wassen bespaart).
nou ik had hem en ik had hem in 6 uur uitgespeeld IN 1 DAG ik had wel langer verwacht had hem ingeruild voor een ander
Ik heb silent hil 2 twee keer uitgespeeld en ik denk dat 6 uur wel erg snel is. Gemiddeld doe je er 12 tot 15 uur over om hem uit te spelen, dat is op zich inderdaad niet zo heel lang, maar dan speel je wel pure kwaliteit. In 6 uur uit spelen is zonder cheats volgens mij niet mogelijk en dus onzin.
De eerste keer deed ik er idd een uurtje of 15 over. De 2e keer iets van 5 uur plus een uurtje voor het B-scenario..
leuke tip voor X-box bezitters: Op www.authorisedcollection.com kun je een *.PDF bestand downloaden als aanvulling op hun player's guide van Silent Hill 2. In deze aanvulling wordt 'Born From A Dream' behandeld, en het nieuwe (zesde!) einde van het originele verhaal, met James. Klik maar op het plaatje:
Ik heb hem vorige week uitgespeeld en hij is echt VET! Wel moet ik toegeven dat ik deel 1 enger vond maar die verhaal van deel 2 vond ik leuker, erg aangrijpend. Hij had ook inderdaad wat langer gekund maar als je hem op hard niveau speelt en ook kiest voor hard als het gaat om raadels oplossen dan ben je echt een tijdje zoet. Topspel.
Ik moet wel zeggen dat dat scenario van Maria bedroevend snel uit te spelen is, zeg. Je bent potdomme met een dik half uur klaar!