[silent hill 2] vraag als je in het gebouw zit met de twee verdiepen en die klok en het meisje dat de sleutel wegtrapt, wat moet je daar doen, help me aub
jup idd.... want als je hier niet doorheen komt.... word het echt een ramp voor de rest van het spel... zou zeggen... probeer nog ff... kom je der echt niet uit... laat het dan nog eens weten.. en dan geef ik wel iets van een hint ofzo.... want zo moeilijk is het niet hoor....
idd ik zit nu ook vast in dit spel bij het eerste echte baasje volgens mij iig een gast met een of andere ijzere helm ofzo op pm me maar als je het antwoord weet ik kreeg hem iig niet dood
Dat kan kloppen dat je 'm niet dood krijgt. Dat zal je sowieso de eerste paar keer niet lukken. Je moet gewoon bij pyramidhead (dat is zijn 'naam') uit de buurt blijven
noujah, mijn vraag sluit eigenlijk niet aan bij het bovenstaande, maar om een nieuw topic te openen vind ik ook nogal overdreven. ik zit dus vast bij Silent Hill. ik zit in die psychiatrische inrichting, en ben overal geweest, elk kamertje en zaaltje heb ik gehad. nu heb in 1 kamer op de 3e etage een doosje gevonden wat nogal goed op slot zat en heb er al 3 sleutels op los gelaten waardoor er alleen een combinatie slot overblijft. nu wil het geval dat ik allemaal verschillende codes in mn memo's heb staan die ik her en der in het gebouw heb gevonden, maar geen enkele daarvan werkt. ik heb al een walkthrough gevonden waarin staat dat je de code moet gebruiken die je vind op de muur van de Special Treatment Area, ook op de 3e etage. die werkt gewoon niet! help? please?
niemand? ben ik dan de enige die al zo ver is? -edit- ik heb ff een foto gemaakt van de code die ik krijg in het spel, met een digicam, misschien lees ik de code wel verkeerd http://home.planet.nl/~voge0688/fotoos/silenthill.jpg (let op, duurt wel ff voordat de foto laadt, is een flinke)
ja die combinatie had ik ook al geprobeerd :{ maar werkt dus ook niet ... ik snap er helemaal niks van
raar.... weetje zeker datje bij het goeie kluisje zit? niet dat er nog een kluisje is waar de combinatie voor dat kluisje gevonden kan worden? en staat nergens op gamefaqs ofzo wat die code is *dat je hem dus niet hoeft af te lezen*