Ok, ik zit nu dus al een tijdje te w8en totdat Silent Hill 2 uitkomt, eerst werd er gezegd dat ie 16 juni uitkwam, maar hij is er dus nog STEEDS niet. Weet iemand wanneer die uitkomt, en kan je dat met zekerheid zeggen????
Re: Re: Silent Hill 2!!! jonge was da nou voor een antwoord zeg. hij bedoeld natuurlijk voor de xbox drol, "Xbox Games Chat". ehm op www.tothegame.com staat dat hij 25 october pas uitkomt.
Ja DUH Wat denk je nou man ik probeer alleen maar te zeggen dat als je hem zo graag wil je hem al op de PS2 kan kopen!!!
he als je leuk gaat doen om silent hill te vertalen naar het nederlands doe het dan wel goed: Het is stille heuvel en niet stille hint..... of is dat een uitspraak want dan heb ik die nog nooit iemand zien gebruiken
Ik geloof dat Sony Konami heeft omgekocht om de XBox versie later uit te brengen. Doen ze met wel meer games. Ik heb hem al sinds november of zo.
Silent Hill 2 is echt een heel goed spel. De lichteffecten en de verhaal lijn zijn erg goed. Mooie omgevingen. Ik ga maar weer gauw verder spelen
Ik speel hem momenteel op de groene Xbox (beta versie) en ik kan je zeggen: Juweeltje! Schitterend beeld, angstaanjagend geluid en een geweldig verhaal... Het is wel eng hoor, met z'n tweeen spelen is aan te raden! Net alsof je in een David Lynch film zit... - Arthur
Cool Ik was bang dat het een soort Hunter zou worden. Best leuk maar nix bijzonders. Ik krijg hem woensdag als het goed is.
De volledige xbox versie uiteraard, erg coole game, schrok me net weer de pleuris, tis al een beetje laat en vrij donker
Ik vind het jammer dat Microsoft Nederland vrijwel geen debug Xboxen weggeeft aan de pers. Er zijn er hooguit 4 weggegeven aan de magazines maar aan de sites ho maar. Best balen want de beta's kunnen we wel krijgen. Maybe toch maar ombouwen daarvoor. :{
Wat denk je nu zelf? Eerst zouden we er wel een krijgen maar later was er een tekort doordat die mags er ook al een hadden. Nu motten we wachten op een nieuwe levering en die laat nog wel ff op zich wachten.