1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Silent Hill 3: nu de PS2 versie kopen of wachten op mogelijke Xbox versie ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stijn, 22 mei 2003.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie ? Komt ie nou op de Xbox en zoja, hoelang duurt het en wat voor extra's zouden erin zitten ? De PS2 versie komt vandaag uit. Is een zwaar topspel. Tussen de PS2 en Xbox versie van deel 2 zat iets van 10 maanden of zo. Zou het de moeite waard zijn om te wachten ?
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk het wel.....ik denk dat ze het een en ander er aan toevoegen en het beeld + geluid is mooier......en silent hill 2 is ook op de box dus waarom zou silent hill 3 niet komen....ik denk dat deze titel binnenkort ook op de box zal verschijnen.
     
  3. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook best kunnen dat ie voor de Xbox al in ontwikkeling is maar Sony heeft waarschijnlijk betaald voor een aantal maanden exclusiviteit. Dus we zullen voorlopig nog geen previews zien. En ik heb geen zin om eerst de PS2 versie te kopen, hem uit te spelen, en er dan achter te komen dat er een verbeterde versie op de Xbox komt. Zoals bijvoorbeeld bij DTM Race Driver, Burnout 2 en Red Faction 2 me ook al overkomen is.....
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De grafische verschillen zullen zo klein zijn dat ik m liever nu op de PS2 zou kopen dan dat ik moet wachten...
     
  5. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de PS2 versie is al prachtig... en de Xbox versie word echt niet veel mooier. :)
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee okee, de PS2 versie is ook 60 hz, dus dat voordeel valt ook weg. Maar misschien is er wel weer een bonus scenario of zo. Nou ja, ik neem de PS2 versie maar gewoon. Ben veel te nieuwsgierig hoe ie is.....
     
  7. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    "Audiophiles may be slightly distressed to hear that the company is planning to replace the 5.1 support on the PS2 version with a piece of proprietary sound technology which allows it to simulate the sound through standard stereo speakers. That's not absolutely final, though, and the Xbox version certainly has full 5.1 support."

    Read full article here:

    http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?

    subsectionid=158&articleid=65012&pagetype=2

    (link the links together)

    misschien is dit wat?
     
  8. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    maw, er komt een Xbox versie voor zeker.
     
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een XBOX versie, en ik zou kijken wat jij het fijnst vind spelen voor Silent Hill. Als je liever met de PS2 controller speelt zou ik em gaan halen, maar vind je de XBOX controller fijner dan wacht je ff. Kwa graphics maakt het weinig verschil!!
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels. Heb hem ff gespeeld en ik vind hem tot nu toe iets minder dan deel 2. Ik vond van deel 1 en 2 het zo goed dat de spanning en de spooky dingen langzaam geintroduceerd werden. Het was echt eng voor zover een game eng kan zijn. In deel 3 word je gelijk in het diepe gegooid. Je krijgt gelijk een gun en de vijandjes zijn niet echt griezelig of zo. Het lijkt meer een shooter dan een survival-horror game. En de puzzels zijn afgezaagder dan ooit. Maar goed, eest maar es Zelda uitspelen en dan begin ik er wel serieus aan. Misschien wordt ie later nog eng.:{
     

Deel Deze Pagina