Uitgever: Konami Ontwikkelaar: Konami Genre: Horror Release: 27 februari 2009 Demo: Geen Site:Klik Boxshot: Spoiler In Silent Hill: Homecoming speel jij Alex Sheperd, een oorlogsveteraan die terugkeert van een dienstperiode aan de andere kant van de oceaan. Alex heeft vrij genomen omdat hij op het front het nieuws ontving dat zijn jongste broer Joshua verdwenen is. Het onderzoek naar zijn locatie leidt Alex naar een kleine gemeenschap genaamd Sheperd’s Glen, voordat hij in de duistere, lege en mistige straten van Silent Hill belandt. Al snel wordt Alex geconfronteerd met de perverse incarnaties van het kwaad die in Silent Hill en Sheperd’s Glen de dienst uitmaken en verlossing zoeken. Met een verbeterd gevechtssysteem zal de speler een assortiment aan aanvals- en verdedigingsbewegingen kunnen uitvoeren om de monsterlijke verzameling aan wezens van je af te houden. Screens: Achievements Spoiler Sort: Lock 'n' Load 25 Found Rifle Sightseeing 10 Found 1 Photo Josh's Gallery 50 Found ALL Photos Alchemilla's Finest 10 Defeated 1 Nurse Eddie's Legacy 10 Defeated 1 Feral Lurk No More 10 Defeated 1 Lurker To The Point 10 Defeated 1 Needler Split Personality 10 Defeated 1 Schism Shades of James 20 Defeated 1 Siam Clear the Air 10 Defeated 1 Smog Creeper Reaper 10 Defeated 1 Swarm Out of Order 10 Defeated 1 Order member Kaufmann's Handiwork 10 Found 1 Serum Health Junkie 50 Found all Serums The Old Gods... 100 .. Haven't Left This Place Complete game on HARD difficulty. Nursery Rhymes 50 Found all the Children's Drawings Secret Achievements Six Feet Under 50 Defeated Sepulcher Blood Donor 50 Defeated Scarlet Catch Your Breath 50 Defeated Asphyxia Head Above Water 50 Defeated Amnion Rising Tension 25 Found Circular Saw Science Fiction 25 Found Laser Pistol Smile 50 Achieved Ending 1 In Water 50 Achieved Ending 2 Judgement 50 Achieved Ending 3 Intensive Care 50 Achieved Ending 4 No Dogs Allowed 50 Achieved Ending 5 Mercy 20 Alex ended his mother's suffering Compassion 20 Alex could not end his mother's suffering Forgiveness 20 Alex Forgives his father Angela's Choice 20 Alex does not forgive his father Now About Those Drinks 25 Saved Wheeler Trailers/Beeldmateriaal [gt]41240[/gt] [gt]39968[/gt] [gt]40915[/gt] [gt]38609[/gt] [gt]37004[/gt]
Dat hier nog geen Thread over is gemaakt? Maar ik vond de ouwe delen wel leuk maar op een gegeven moment had ik wel iets van, bin there, done that...hopelijk weet deze het hele gebeuren beetje nieuw leven inteblazen! Ben benieuwd \o/
Silent Hill 2 is een van mn favoriete games. Deel 3 en 4 waren echt minder. Dus tijd voor een nieuwe goede silent hill
Verhaaltechnisch wel goed de oudere delen, maar ik vond de camera en het bewegen op zich meestal niet zo prettig. Ben wel benieuwd naar dit nieuwste deel
Heb deel 1,2,3 en 4 dus deze mag zeker niet ontbreken in mijn collectie... vind dit persoonlijk een van de meest gave games die er maar zijn in het horror genre
Ik heb grote twijfels over Silent Hill 5, die zusters hebben veelste grote borsten bijvoorbeeld waar door ik al SH 5 niet meer zo serieus neemt. Meschien leuk voor een necrofiel maar het is niet mijn ding. (Nurse) Ook vond ik die ingame graphics tegen vallen (toen ik Silent Hill 2 voor het eerst zag op PS2 viel ik achterover hoe mooi de graphics was) maar bij SH5 heb ik dat totaal niet en bij de video trailer had ik ook meer van been there, done that gevoel... Of te wel, noulijks of geen vernieuwing. Maar ja, eerst maar eens afwachten wat het nog gaat worden.
Wat hebben de memmem van zombies te maken met de feeling van dit spel? Silent Hill gaat ownen en grote tieten, mjah mooi meegenomen toch!
*fap fap fap* dan ben ik vast necrofiel. Maargoed de sfeer in deze reeks games vind ik altijd wel top, dus bij aankomende zat het vast ook wel weer goed zitten.
Speel eigenlijk nooit horror games, al weet ik niet ik vind RE 5 en die andere horror game boeiender. (kom zo niet op die naam er zijn toch 3 van die games... alone in the dark volgens mij )
Ik denk niet dat er veel mensen/mannen vallen over de borsten Echter in je verhaal over de graphics kan ik me wel vinden. Het ziet er gedateerd uit en zover het te beoordelen is, is de camere nog steeds drama. Uiteraard hou ik hem in de gaten...(welke game eigenlijk niet), maar er moeten wel eerst een stapel goede reviews komen voordat ik deze game overweeg.
Klein vraagje kevf, jij hebt toch je xbox verkocht? (of mis ik nu iets? XD) Anyway als er een demo komt zie ik wel, ga hem niet in de gaten houden als ie goed is ben ik aangenaam verrast .
Heb de game van de week besteld (PS3 versie) en hoop hem snel binnen te krijgen. Van wat ik heb gezien van de game, is het echt weer ouderwets Silent Hill.
Weet je zeker dat de game uit is? Heb al een aantal winkels gebeld,maar ze hebben allemaal geen flauw idee wanneer ze hem binnen krijgen.