Okey hier is het volgende... ik ben die kast met muntjes allang voorbij... (die kanst met die 3 munten: vrouw, oude man, slang) ik heb hem nl opgezocht op internet (schaam schaam). Maarnu.... ik heb toen gelezen hoe ik ze neer moest leggen... gedaan enzo... en jah het werkte... kon ik eindelijk verder... maar dan... ik snap nogsteeds geen reet van die puzzel... kan iemand me uitleggen hoe je dit had moeten oplossen... heb nu alleen de oplossing en vind het jammer dat ik niet snap hoe ze daar bij zijn gekomen... Btw hele game staat op normal. Als iemand me hiermee kan helpen zal ik die erg dankbaar zijn.
Okey probeer ik het nog een keer.... In silent hill heb je in 1ste of 2de huis (weet niet cker welke) een kastje staan met 5 gaten.. (in kastje zit sleutel van kamer van een oom ofzo). Je heb 3 munten. die moet je na aanleiding van de aanwijzingen op de juiste plek leggen.. De oplossing zelf heb ik al, want die heb ik opgezocht. Maar ik wil graag weten hoe de puzzel in elkaar zit. want ik heb hem nouw wel "opgelost" maar ik zie niet hoe je dat had moeten doen.... ik begrijp niet waarom ze daar moeten liggen... oftewel ik snap die hele texten niet... ik wil gewoon weten waarom ze daar moeten liggen hoe je dat had kunnen weten... oftewel meer dan de antwoorden... maar ook de uitleg waarom het daar moet... daar gaat het me eigenlijk om... (dit iets duidelijker?)
Volgens mij was dat een soort raadsel. Ieder onderdeel sloeg op een van de munten en waar die dan kwam te liggen. Ik zou zo zeggen lees de aanwijzingen nog eens en probeer te achterhalen welk tekstgedeelte op welke munt slaat.
hehehe thnx 4 the tip... maarja heb ik al paar keer gedaan... kijk ik heb het niet persee nodig... maar baal der gewoon van dat ik hem niet zelf heb opgelost en dat ik nu ik het antwoord weet nogsteeds niet snap hoe ze daar nouw bij komen