[PC] Sim city deluxe

Discussie in 'Games' gestart door Rem, 3 jan 2011.

1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe je een stadion bouwt ? Mensen vragen om stadion, maar weet niet waar ik hem kan maken.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Die komt beschikbaar als je aan de voorwaarden hebt voldaan. Stadion staat als het goed is onder het kopje met het cadeautje. Als je je muis eroverheen hovert zie je de voorwaarden die je moet hebben voldaan om hem te unlocken. :)

Tof spel btw :cool:

3. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, werkt verslavend..
    De advisor zei dat het nu een goed idee zou zijn blabla, maar heb hem daar nog niet staan bij dat kado'tje..

Hmmm strange

Hoe kun je nou in godsnaam genoeg geld voor een stadion hebben, zonder dat je 3 keer moet lenen voor 75000!!????

Heb nu best grote stad, maar kan. Nog steeds geen resycelgebouw maken od andere waterstations, kan dat een reden hebben???
    Vorige stad kon ik dat al eerder..

/Mod Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg even de edit knop - Cookie

4. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Dat ligt aan heel veel factoren. Hoeveel Hightech industrie bezit jouw stad, hoe hoog is de vervuiling, hoeveel handel drijf je met buursteden, etc, etc.

Misschien moet je even op sites zoeken waar de specificaties in uitgelegd zijn. Veel staat in de handleiding maar er zijn buiten dat onwijs veel tips op het internet te vinden. :)

Let ook op dat je niet te veel naar die "advisors" moet luisteren. Een stadion is geen gebouw wat je persé moet hebben. Het is handig voor toerisme en je Handel zal er iets van opvrolijken maar belangrijker is hoe de veiligheid is, hoe gezond je sims zijn hoe hoog ze zijn opgeleid etc. Stadions zijn gimmicks.

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  5. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 300 inwoners, en kan nog steeds geen andere gebouwen kiezen!?
    Kan op het inet ook niks vinden, weet je misschien wat er aan de hand is..

Alvast bedankt

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    300 inwoners is nog erg klein. De meeste dingen unlocken bij 20.000 inwoners en hoger :)

7. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ughm ughm, bedoel 300.000.
    Oops

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Hmm ik durf het dan niet te zeggen. Ik zal eens zoeken voor je :)

Deel Deze Pagina