[PC] Simcity 4 op mijn mac

Discussie in 'Games' gestart door Kortestier, 2 apr 2009.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Gasten,

Ik ben al een hele tijd in bezit van Sim city 4 en heb deze helemaal grijs gespeeld op een Windows PC. Ik zie nu op google dat Simcity 4 ook gespeeld kan worden op de Apple/Mac. Ik kan er alleen niet uitkomen of dit voor mijn huidige game ook geldt of er een aparte game voor is verschenen. De DVD doet zoals verwacht niets als ik hem in mijn iMac stop, dus ik vraag mij af of er een update nodig is. Na lang zoeken heb ik dit topic dus maar eens geopend om te vragen of iemand hetzelfde scenario heeft. Ik wil namelijk niet nogmaals hetzelfde spel kopen om hem op mijn iMac te kunnen spelen.

Groet.

:)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Helaas, je moet het dus wél opnieuw kopen om hem op de Mac te kunnen spelen.
    Simcity4 is namelijk PC DVD-ROM/Games for Windows en die DVD's werken niet op Macs, daar zijn aparte DVD's voor.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Gadver :mad: Niet dat er even een update-je wordt gestuurd zodat hij alsnog afgespeeld kan worden. Dan houd het op. Ik ga niet nog eens betalen voor een game die ik misschien 5 jaar geleden heb gekocht :+

4. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    waarschijnlijk heb je dan ook een ander schijfje nodig

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee. Een Mac heeft volgens mij ook geen DirectX e.d., dus het is iets moeilijker dan gewoon een poort maken.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe even Windows via Bootcamp installeren. Problem solved.

Deel Deze Pagina