1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    SimCity is wel echt de perfecte game om te laten zien hoe de mark verneukt is deze generatie. Limited Edition met extra DLC, Collector's Edition met extra DLC, pre-order shit bij elke winkel, een extra gebouw bij een pakje boter blabla. Als je de Big Ben wil hebben moet je gewoon even €15 bij betalen om de CE te kopen. Vroeger was het gewoon de game en een uitbreiding, bam! Typisch waarom ik de game gewoon ook niet koop bij de release. Je kunt er al consument weinig meer aan doen, maar ik accepteer het maar als het zo is op de 360 met een game met een online pass en misschien wat DLC. Dit is gewoon de game helemaal uitknippen waar je uiteindelijk €9000000 moet betalen om alles compleet te hebben. En in zo'n Sim game wil ik dus godverdomme alles hebben ja. :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad, dat is de reden waarom ik deze game gewoon ga downloaden en later ga kopen als hij in de aanbieding is, flikker toch op met die die LE/DDE extra shit.
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het iemand lukt om daarmee ook het verplichte online aspect te deactiveren ;)
    Ik wacht even af hoe de game wordt, in eerste instantie was ik wel erg enthousiast over een échte nieuwe SimCity.
    SimCity 4 is zowat de enige game die ik speel op de PC.

    Fiasco: je hebt wel gelijk hoe vertieft de markt is, helaas zie je het overal terug.
    Trouwens niet alleen in de DLC, maar ook in de authenticiteit van games, zoveel mogelijk casual.
    Goed, als ik bij mij in een bak met PC games kijk zie ook echt een stapel "The Sims" games liggen met weet ik hoeveel uitbreidingen.
    Aan de andere kant, naar mijn idee zijn al die uitbreidingen wel uitgebreider en wat langer na elkaar uitgebracht dan de huidige vorm van DLC.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Melden jullie wel lief alle bugs? :+

     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Poeh en toch had ik wel een beta key willen hebben :)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ach ja, beta is maar 1 uur spelen, stelt niks voor.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb een key weten te bemachtigen, iemand die weet waar ik deze ergens kan invullen?

    Edit: Al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  8. Seh

    Seh Guest

    Die dingen die niet in de normale versie zitten worden toch wel als mod uitgebracht. :cool: Wanneer is de release? :eek:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    7 maart
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nog 1,5 uur en dan begint de beta. :D
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die beta keys gaan echt haaaaaaaard _O_
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waar?
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou, net een preview op tweakers gelezen en ik vind het echt jammer dat er dus geen echte zoning meer inzit en dat je kennelijk ook geen leidingen meer hoeft aan te leggen. :{

    Ook de screens die ze daar plaatsten vond ik er sfeerloos uitzien jammer genoeg. Ik ben bang dat dit op veel vlakken deel 4 nooit kan overtreffen en het voor een heel ander publiek is gemaakt. Ze hebben ook nog eens dat achterlijke DRM erin zitten.

    Iemand hier die al heeft kunnen spelen?
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja, maar ik heb de vorige delen niet gespeeld en ik ben er dus wel positief over! Erg tof.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Yes! Zojuist een email van EA gehad met een beta key. Zondag maar eena proberen dan :)
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een mail gehad met code \o/

    Kan niet wachten om er morgen mee aan de gang te gaan.
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een key :)
    Vind de graphics tegenvallen. Je wordt ook wel heel erg bij het handje genomen.
    Moest zonet een andere stad bezoeken, maar toen kreeg ik een error en zat de game vast :p Servers lagen eraf ofzo
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb nog geen code, ik wil er ook een :'-(
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Misschien een stomme vraag van een bijna anti pc-gamer, maar zijn deze pc specs voldoende voor de game te spelen?

    Intel core 2 quad 2,33 Q8200
    4GB
    ATI 4350
    Win7
     

Deel Deze Pagina