1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Ok duidelijk. Deze game gaat er niet komen... Stelletje oplichters eerste klas :emo: Start Anno 1404 maar weer eens op :D
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Is een ontwikkelomgeving he, zal niet de echte prijs zijn.
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Of probeer Cities XL eens. :)
    Ik snap niet dat ze nu al bezig zijn met een winkel voor DLC, laten ze de game zelf eens aanpakken en gaan luisteren naar hun klanten. :)
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Tropico!
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Godverdomme, beetje spijt wel van de aankoop als ik het zo zie.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die is ook wel tof idd. Alleen te makkelijk.

    Sim City nog erger wanneer je weet waar de fouten zitten.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Fuck mijn stad in XBW1, kan niet gewoon alles in een keer vernietigen ofzo? Beetje klaar met de game nu, fun en verslavings-factor is wel weg en wat overblijft is niet heel bijzonder allemaal.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap je wel. Cashhhhhhhh :p. Money hungry. Fuck de consument mentaliteit enzo to h
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik snap best dat ze extra geld willen omzetten, maar als ik de game had gekocht met al deze problemen dan had ik geen cent gestoken in DLC.
    Dit is gewoon een keiharde aarschfuck voor alle mensen die het spel gekocht hebben, ook al had je van ver aan kunnen zien komen dat het allemaal niks zou worden.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kun je een eigen 'server' ook weer vrij maken? Heb XBW V4 aangemaakt omdat ik naast mijn fucked up stat in XBW ook een nieuwe stad wil beginnen maar heb hem gelocked zodat mensen alleen met een invite erin komen, maar dat is wel kut volgens mij.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks Bubbles! Net Cities XL Platinum geinstalleerd en de eerste 5 tutorials door gespeeld, lijkt me leuk om te spelen tot dat SimCity voor een prikkie te krijgen is :)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je eigen stad maken is best leuk ... alleen je moet 4x een grote stad op gaan zetten wil je een beetje plezier blijven beleven met de game.

    Heb hem nu net een weekje in huis geloof ik en kan nog steeds genieten om alles op te zetten. Jammer genoeg ga je na een x aantal uren failliet. Grondstoffen zijn op en je hebt NERGENS ruimte meer om uit te breiden. Gooi je je commerciele gebieden plat beginnen je bewoners weer te klagen dat ze niet kunnen winkelen. Daarna krijg je de tekorten aan arbeiders en vervolgens pleurt heel je stad in elkaar.

    Had liever gezien dat je je steden kon uitbreiden ( d.m.v geld o.i.d ). Leuk dat handelen via multiplayer maar het is 'et toch net niet.

    EDIT
    Kan me overigens moeilijk voorstellen dat die DLC 15 euro per gebouw gaan kosten. Zal vast wel wat meer inzitten? 15 euro voor een "haven" is nou niet echt jofel. Geldklopperij op z'n best. Laat ze eerst maar is de huidige game fixxen zodat je wat meer kan met een stad. Zoals iemand al aangaf heb je alles binnen 30 minuten al harstikke vol staan. Hopelijk is er in de komende patch gewerkt aan je arbeiders die wel blijven werken waar ze als eerste naartoe gaan. Zou dat arbeiderstekort gelul ook de kop in drukken lijkt me?
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb ook al spijt van deze aankoop. Als je vrij spelen doet heb je zoals iemand anders al zei binnnen 15minuten je hele map vol. Veel te kleine mappen dus. Ook van het arbeiderstekort word ik gek. Hopen dat die 'debugger' officeel wordt toegestaan dan kan ik de map vergroten..
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Die pre-order DLC van al die real-life steden kost ook al 10 euro per stad, is dus echt niet normaal.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik stond eigenlijk op het punt om deze game te kopen. Maar ik haak toch even af en ben blij dat ik dit topic in de gaten hield... wat een belachelijk iets dit zeg! :emo:
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er is niks mis met de game zolang je gewoon online KAN spelen. Met nadruk op KAN. De servers willen er af en toe wel eens even uitliggen ... heb de game nu een week gespeeld en heb tot nu toe geen problemen ondervonden.

    Geen enkel spel is op release perfect. Dat is nou eenmaal zo. Ik geniet van Sim City omdat ik van deze type spelletjes hou.

    Dat hele DRM gebeuren neem ik voor lief. Daar stappen ze echt wel vanaf ... hoop ik :+ En de DLC die misschien aan de prijzige kant word? Tja, dat is iets waar je zelf voor kiest.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Veel plezier! :) Ik speel Cities XL ook geregeld nog even, heeft ook zeker wel wat minpunten maar is een stuk completer dan de nieuwste Sim City.
    Ga Sim City inderdaad ook eens halen als ie in de uitverkoop ligt.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Soms zie je bij screenshots een raster op de grond. Iemand een idee met welke toets ik dat voor elkaar krijg?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, maar zó erg als nu bij SimCity gebeurd.. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaat automatisch toch
     

Deel Deze Pagina