1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Met die GPU word het misschien een beetje tricky maar de rest is prima.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Depth of field en blur is wel echt verschrikkelijk lelijk. Overkill. :emo:
     
  3. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. Een blur effectje is leuk, maar dit is veels te veel!

    Server is bij mij al uren unavailable... Kan dus niet spelen :mad:
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou dat zul je straks na de release toch weer hebben. Dat je verplicht verbinding moet hebben met de server om te kunnen spelen. :{
     
  5. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb de hele middag al dit:
    [​IMG]

    Servers zijn wel available, maar er zijn teveel mensen online. Steeds telt hij weer af van 2 minuten.
    Ik heb 1x gehad dat ik erin mocht, maar toen kreeg ik alsnog een error...

    Edit: Heb nu de melding: Play is blocked at this time
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sowieso want het is een Origin spel.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou dat wil toch geen mens? Tenminste, het zou voor mij een reden zijn om de game niet te kopen. Ik wil ook wel eens offline gewoon kunnen spelen.

    Die screen hierboven ook, ik bedoel ze weten toch hoeveel keys ze uitgeven en hoeveel traffic dat gaat veroorzaken? Maar ze kiezen er gewoon weer voor niet te investeren. Jammer hoor. :)
     
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    En het is nauwelijks een beta te noemen, maar gewoon een demo. Je kunt maar even spelen en maar een paar gebouwen bouwen. De rest is allemaal 'not available in demo'.
    Heb een hekel aan zogenaamde "beta's", die gewoon puur als marketing gebruikt worden. Er is zo niks aan, je kunt maar anderhalf uur spelen met je stad. Vroeger deed ik altijd weken met één stad in SimCity 3000...
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De beta is toch vooral om de laatste fouten eruit te halen? Het is natuurlijk geen demo.

    Nou ja, met dat DRM gezeur koop ik de game toch al niet, dan kan ik beter SC4 weer eens gaan installeren :)
    Wel jammer, want ze draaien de industrie zo geweldig de nek om.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Inderdaad, ik had het dan na het eerste uur spelen wel gezien. De stad daarna wordt toch precies hetzelfde door de beperkte opties.

    Edit: Maar hoe wil je zien wat de fouten zijn als je slechts 1/10e van alle opties tot je beschikking hebt? Ik dacht dat je gewoon alles kon doen als het maar binnen het uur bleef...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem best lekker spelen tot nu toe. Het is allemaal wat simpeler geworden, maar die kleine details die erin zitten vind ik cool :)

    Jammer van die limiet van een uur, heb je eindelijk beetje een stadje gemaakt, wordt ie ff hardhandig van je afgepakt :{

    Had hier een leuk stadje met 11000 inwoners..

    [​IMG]
    [​IMG]

    Iedereen was zelfs dolgelukkig :+
    [​IMG]
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    En je hebt nu al last van smog in je stad :eek:

    Ik vind het er wat kaal uitzien, vooral die laagbouw. Ik heb het idee dat het in SC4 (ok, je mag ze niet vergelijken) allemaal wat meer leefde. Klopt dat ook?
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee heb dat gevoel totaal niet, elk individueel poppetje heeft in dit spel een oorsprong en bestemming. Dus het zou juist levendiger moeten overkomen?
    En volgens mij is dat geen smog, maar ik weet niet zeker :+ En de laagbouw, tja, heeft meer tijd nodig om zich te ontwikkelen denk ik, een uur is daar te kort voor :/
    In het eerste plaatje zie je dat ze rond dat vuur icoontje al verder ontwikkeld zijn, dat lijkt al wat voller enzo, en als je nog een uur doorgaat staan daar flats, en dan wolkenkrabbers etc :p
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  14. Seh

    Seh Guest

    Zin in deze game wel, jammer dat die premium editie (of hoe het ook heten mag) zo achterlijk duur is.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net een uurtje gespeeld. Het is wel een leuke game so far. Lekker toegankelijk en duidelijk uitgelegd. Hopelijk worden de gebieden waar je je stad op neerzet wel wat groter, want ik had na een uur bouwen zo'n beetje 3 kwart van m'n gebied al vol staan.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    XBW stadje maken? :cool:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hm, 30 euro voor de Limited Editie, twijfel twijfel
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Waar? Misschien toch maar kopen. :emo:
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Sim City V

    Ja echt. Mensen altijd met hun info maar delen zodat wij em ook kunnen kopen voor cheap, ho maar XD
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962

Deel Deze Pagina