1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit heb ik ook :'-(
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Add me maar. Origin name: Wim82
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik ga morgen ook maar weer eens een poging doen.
    Voeg me maar toe op XBW 3.1, OverdosedNL.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heeft iemand een linkje van al die "exclusive" gebouwen? Want ik zie op YouTube mensen met gebouwen die ik totaal niet heb.

    Zelf heb ik de Heroes & Villains versie. Wat is er nog meer? ... of wat KOMT er nog meer?
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke exclusive gebouwen bedoel je? De parijs/londen en ??? set?
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    ik zag in filmpjes dat je nu ook een Nissan Leaf laadstation in je stad kon plaatsen 8)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier. Wacht nog op de 2.0 patch. Misschien wordt het dan weer leuk. Ik heb nu 3 steden vol gebouwd en voelt gewoon steeds als zelfde aan :)

    Ergens vind ik het heel leuk, maar ik begin er niet aan. Geen zin om weer met niets te beginnen denk ik.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    SimCity komt 11 juni naar de Mac! De mensen die de PC versie al hebben gekocht krijgen de Mac versie gratis! :cool:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mooi nieuws! Maar is er verder al wat bekend over de komst van patches voor problemen zoals de grote verkeersopstoppingen enzovovoorts?
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Maak geen kruispunten waar 4 wegen op elkaar aansluiten maar 3, in feite maak je dus over al T-splitsingen. Dat zorgde er bij mij voor dat het bij 200k inwoners nog geen rotzooitje is op de weg. Dit is nog zonder een openbaar vervoer systeem, ik heb nog een andere stad met 75k inwoners en dat is wel een enorme bende. :+
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Met een goed werkend openbaar vervoer (trams, busstations, park/ride's etc) kom je al een heel eind :) En zoals al gezegd, nooit een kruispunt maken, alleen T- splitsingen. Met mijn oude stad waar ik bijna 300k inwoners had, had ik nergens last van wbt opstoppingen.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan is het goed. Heb zelf nog geen SimCity gespeeld (wacht op de Mac versie), maar had eerder gelezen dat de AI soms echt achterlijk is. Bijvoorbeeld vuilniswagens die in een treintje achter elkaar aanrijden enzovoorts.
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en met bussen is dat ook vaak bij mij. En zodra je 1 busstop plaatst in je stad, komen ineens alle bussen uit de regio in je stad rijden, en zorgen die bussen zelf voor files :/
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik had een toeristische attractie, gelijk was alles geblokkeerd door de taxi's :lol:
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat zijn iig al mooie verbeteringen! Het ergste waar ik aan ergerde was als je stad meer banen dan heeft, dan haalt 'ie forenzen uit andere steden. Als je er een tering zooitje van maakte met wegen, dan waren je sims vaak nog niet thuis of ze moesten alweer naar het werk. Door deze bug zag de AI dat er banen over bleven waardoor er telkens een vers blik forenzen werd opengetrokken. Met als resultaat dat je hele stad in elkaar viel. :+
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet echt dingen die het spel interessanter maken. Behalve dat een gok stad nu ook kan werken.
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    En de burgemeester rijdt voortaan in zijn sportauto naar zijn werk.. :cool:
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb in mijn 16 steden region een hoekje opgeofferd om alles te unlocken, alleen er is hier best wel veel air pollution door de processor en computer fabrieken.
    Als ik nu aan andere kant van deze region steden ga bouwen die ik schoon wil houden krijgen deze dan last van die pollution? Die wind in het schone gebied gaat in ieder geval de kant op van het vieze gedeelte, dat ook nog eens aan de hele andere hoek zit van de map. Toch krijg ik af en toe klachten dat er bactieren zijn in deze nieuwe steden.

    Ik wil namelijk 1 hoekje maken met een Universiteit stad, klein schalige processor stad, service stad en een las vegas stad, met als great works het vliegveld.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013

Deel Deze Pagina