Simpele boxen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karrsten, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karrsten

karrsten Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb al een tijdje posts geplaatst op de beamer thread, ik zit nu nog met 1 vraag. Als ik ga gamen heb ik natuurlijk ook een beetje mooi geluid nodig. Ik heb zelf een Logitech G51 aan mijn computer vast zitten. Maar deze is gemaakt voor een computer en ik weet niet of ik die zomaar aan mijn xbox kan vast maken. Als dit niet kan, wil ik een klein setje kopen met 2 boxjes.

Dus kan iemand mij helpen hoe ik mijn Logitech G51 aan kan sluiten op mijn beamer of weet iemand een makkelijk/klein geluidssetje en vooral niet te duur ?

Karrsten

ps sorry voor deze thread maar ik wist niet waar ik dit bij moest plaatsen.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Als je echt surround wilt hebben, dan zijn er maar 2 soorten aansluitingen die je kunt gebruiken:

- optische kabel
    - hdmi

Als je op je Logitch G51 niet zo'n aansluiting hebt, dan heb je geen surround.
    Wanneer je een 3.5 mm minijack aansluiting hebt of een stereo tulp aansluiting, dan kan je de xbox daarop aansluiten.

Je hebt dan geen echte surround, maar t klinkt een stuk lekkerder dan het geluid van je tv ofzo ;)

3. karrsten

karrsten Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een mini jack of een tulp aansluiting? Ik ben een leek op dit gebied.

Karsten

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Minijack:

Tulp:

Beetje googlen kan geen kwaad hoor ;)

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4