Simpele games voor als je visite hebt....

Discussie in 'Algemeen' gestart door kenji786, 25 feb 2006.

1. kenji786

kenji786 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet hoe ik een goede titel aan dit draadje kon geven. Ik zoek wat simpele games die je op de xbox kan spelen met meerdere mensen. Het liefst:

-echt simpele controls. Fifa is een mooi spel maar voor je de controls hebt uitgelegd ben je een uur verder
    -fullscreen. Veel shooters/racegames halveren het beeld, of delen het zelfs in vieren zodat je op postzegelformaat zit te gamen.

Mashed vind ik zelf een mooi voorbeeld van wat ik zoek. Fullscreen, gas geven en sturen. Simpele game maar goed voor een hoop lol. Zijn er meer van dit soort games? Ik heb wat gehoord over Monkeyball? verder zou ik een moord doen voor kick off of sensible soccer achtige games. Ben benieuwd of jullie nog andere weten.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Monkey Ball is een echte aanrader!
    Meer dan 300 kleurrijke, goed verzonnen en makkelijk speelbare parcoursen. Maar hoe verder je komt, hoe moeilijker dit op het eerste gezicht simple spel wordt!
    Een abslolute aanrader.

3. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    op Xbox: zeer simpele spellen: vechtspellen zoals DOA, voetbalspellen: Sega Soccer Slam : zeer fun voor ff te spelen met mensen die nog nooit een spel hebben gespeeld en Fullscreen.

Verder: Worms, echt lachen, en met de controls ben je zo weg, zelfs kleintjes van een jaar of 8 (m'n neefje speelt het ook)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien moet je Fusion Frenzy eens checken. Het zijn allemaal verschillende mini-games die je op een scherm met z'n 4en kunt spelen :)

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dead or alive 3/ultimate of xtreme beachvolleyball.
    bij de vechtspellen word het dan voor een groot deel wel buttonbashen, maar je kan er wel lol aan beleven :D
    en DOAX zijn 2 knopjes die je moet weten en dat kan niet te moeilijk zijn.
    En natuurlijk is ook wat Tim hierboven zegt, Fusion Frenzy een leuk spel voor als je visite hebt.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    SSX, dat kan iedereen :)

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    SSX idd ja, zelfs mn broertje van 5 kan dat omdat hoe slecht je ook speelt, je altijd naar beneden gaat en dan lijkt het alsof je het goed doet. En het is zijn natuurlijk heerlijke snowboardgames.

8. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mss midtown madness 3; hoeven hun alleen sturen, gas en rem te kennen;)

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Kung Fu Chaos
    Cell Damage
    Shrek ... Slam (of iets dergelijks)

En Halo, je moet zo ook wat cultuur meegeven natuurlijk. ;)

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    halo niet.
    niet lullig bedoeld want halo is een heel goed spel, maar mensen die nooit achter de xbox zitten kunnen nog niet zo goed met die 2 knuppeltjes lopen en kijken.

halo komt wel wat later :+

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is een hartstikke simpele game hoor die je zo onder de knie hebt, maar het beeld wordt wel gedeelt (2,3,4en) en dat zoekt hij niet. Maar als hun nog nooit gegamed hebben op een console en je wilt veel lol hebben dan is Halo zeker de moeite waard :)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik doe het ook vaak met vrienden en als ze niet het IQ van een bloemkool hebben, snappen ze de besturing in no time.
    Voordat ze dan ook werkelijk een beetje goed kunnen spelen duurt misschien wat langer, maar ook dat hebben ze snel genoeg door. :)

13. MurderDoll666

MurderDoll666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo is goed voor beginners want mij vriendin zag mij een keer spelen en vroeg of ze mee mocht doen en ze speelt nu zelf alleen online vet grappig. maar als je een simpele game zoekt is tony hawk wel iets. enigste wat je uit moet leggen is hoe je stuurt en zegt hoe je tricks uitvoerd en het is heel leuk om met vrienden en/of familie te spelen

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    o..nou in dat geval dan heb ik gewoon erg raar volk hier op bezoek dan :+

het wil daarbij maar niet lukken om met de 2 knuppeltjes te werken, lopen en kijken dus.
    maar als jullie zeggen dat het wel een goed spel is voor beginners ga ik daar niet tegenin. Ligt er natuurlijk net aan hoe slim de visite is :+

15. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    fifa street (2) is een vrij simpele titel maar toch cool! vooral multiplayer

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, misschien is hun IQ net zo hoog als hun leeftijd dan. ;) Of ze hebben de hand-oog coordinatie van een mossel. :)

17. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het hier nu om Partygames of over HALO ??? :p

zoals hiervoor werd gezegd: Fifa Street is zeer vermakelijk, en zeker niet te moeilijk voor de beginnende gamer/visite

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Def Jam FFNY heeft ook zeer simpele controls (biedt diepgang maar de basis zijn lopen, 2 sla knopjes en 1 verdedig knopje). Met zijn 4en op één scherm kan ook! dus dat is mooi, het beeld wordt niet gedeeld ofzo, zijn zat leuke multiplayer opties!

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik zal het ze vertellen.
    als ze je ooit tegenkomen vang je klappen :+

edit:
    daarnaast is nfsu2 ook wel leuk, alleen is het wel splitscreen.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ok. :)
    Nog een leuke: GTA SA, Burnout is ook super in multiplayer (meerdere mensen per controller _O_)!

Deel Deze Pagina