Deze thread was er ook al in het xbox games forum en aangezien ik net een 2e controller gehaald heb ben ik nu op zoek naar games die ik samen met mijn vriendin kan spelen. waar ik naar op zoek ben zijn goede arcade / 'normale' games die te spelen zijn op de xbox360 (dus evt. koop backward. comp.) en die simpel te besturen zijn. niet teveel verschillende knoppen dus. iemand suggesties? (zit zelf te denken aan beat em up [weliswaar geen simpele controls maar wel druk maar in en t gaat wel], puzzel en behendigheid)
Kun je daar wat over vertellen hoe die twee spelerstand dan gaat (misschien niet voor dit spel echt van toepassing want die is wel duidelijk, maar bij andere games niet altijd), want anders wordt t zo'n opsomtopic...
Koop een Wii of DS Is niet ironisch bedoeld, maar er zijn erg weinig games die voor een non-gamer te doen zijn denk ik. Als je genoegen neemt met button-bashing voldoet DOA4 wel weer natuurlijk
*eenst met Tallon Op de 360 komen waarschijnlijk niet veel simpele spellen, terwijl ik op de gameplay gisteren voor de Wii niets anders dan simpele spellen gezien heb (m.u.v. Zelda).
Gears of War Kan je ook wel lekker samen spelen, alleen ik hou niet van Split Screen, maar goed. Sport Games (Fifa 2007/Pro Evolution 6/Top Spin 2/etc.) Tjsa... Behoeft geen uitleg dacht ik zo... Fusion Frenzy 2 (moet nog uitkomen) Zoals al eerder vermeld een echte party game, uitermate geschikt voor 4 personen en is pure lol en ook volledig arcade. Castle Crushers (moet nog uitkomen) Maar wordt verkrijgbaar via XBox Arcade Live, maar lijkt mij ook erg leuk om met z'n tweeen (of meer) te doen. Meer kan ik op dit moment even niet bedenken.
Small arms is ook een hele leuke arcade game voor meerdere spelers, het is een beetje 'Super Smash Brothers' achtig!
Dead or Alive 3, ulitmate of 4. Vind mijn vriendin ook hardstikke leuk om tedoen. Gewoon een beetje knoppe rammen...
Kameo is inderdaad een leuk en simpel spelletje met zijn tweeën. Verder is Fuzion Frenzy altijd wel leuk met twee of meer personen.
idd, ik ben het eens met flux, Gow geweldige game met zijn 2en. en sportgames natuurlijk bijv, fifa 07, pes 6
Maar dat zijn niet games om samen met je vriendin te doen denk ik zo, denk niet dat zijn vriendin gecharmeerd zal zijn van kettingzaag actie of lastige voetbalgames als Fifa en PES . Een andere aanrader is misschien nog iets als PGR3, beetje racen tegen elkaar
oowh had ik niet gelezen (dat het voor zun vriendin was) eerste vriendin zeker ? hihi sgatiig, viva pinata koop die dat vind ze wel leuk ook al kan het niet met zun 2e sgijt! dan kun je lkkr voetballe kijke als zei als een verslaafde haar wormpje sjakkie opvoed. ja toch?
Lego Star Wars 2 voor de 360 is een simpel platform spelletje, waar toch voldoende in te beleven is voor 2 spelers. Dankzij het Lego universum is het een lekker luchtige verhaallijn die zelfs leuk is als Star Wars niet helemaal je ding is. Je hebt een oneindig aantal levens, dus je kan lekker onderuitgezakt gamen. Verder heb je natuurlijk diverse sporttitels die niet al te lastig zijn. Een van de makkelijkste (en goedkoop!) is Tabble Tennis. Maar ook in het iets uitgebreidere Top Spin 2 zijn de beginselen goed onder de knie te krijgen. Als je naar andere sport gaat wordt het als snel moeilijker qua besturing. Als laatste zijn er natuurlijk de race spellen, en dan met name de "arcade" achtige titels. Spellen als Need for Speed Most Wanted en Ridge Racer 6 waar het niet super realistisch is, en gas geven is belangrijker is dan remmen . Een titel als PGR3 is wat lastiger onder de knie te krijgen maar dankzij de verschillende moeilijkheidgraden is er zelfs voor de beginner nog een leuke stand. Maar zoals als altijd lees even de reviews door van de spellen die mensen hier voordragen. Het merendeel is al gereviewed en dat geeft een veel duidelijker beeld. *Edit: En natuurlijk Kameo. Een goedkope titel die je lekker co-op kan spelen. Vooral het vrolijke thema doet het meestal goed bij de vrouwelijke gamers.