[PC] [Simracing] Race 07+Uitbreidingen/RFactor

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 mei 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

[gb]Race 07+Uitbreidingen/RFactor[/gb]

Race 07

Race 07 is a racing simulator computer game from SimBin Studios. The game is the sequel to the 2006 title Race - The Official WTCC Game. Like the original Race, the title is officially licensed by the World Touring Car Championship (WTCC). It has since spawned two expansion packs: GTR Evolution and STCC - The Game

Race 07 features more than 300 cars in nine different racing classes. Race 07 includes the full 2006 and 2007 seasons of the Fédération Internationale de l'Automobile World Touring Car Championships (FIA WTCC) as well as 8 more classes on 32 tracks from all over the world.

GTR Evolution

GTR Evolution is an expansion pack to RACE 07 - Official WTCC Game developed by SimBin, published by Atari in Europe and Viva Media in the United States. It was released worldwide for digital download on Steam on September 1 2008. It is also available for purchase in many countries in a DVD boxed version.

RFactor

rFactor is a computer racing simulator designed with the ability to run any type of four-wheeled vehicle from street cars to open wheel cars of any era. rFactor aims to be the most accurate race simulator ever, providing advanced tyre modeling, complex aerodynamics and a 15 degrees of freedom physics engine.

rFactor is developed by Image Space Incorporated (ISI), which has been developing race simulators since the early 1990s for both commercial and military purposes. Their most recent title to use the complete engine was F1 Challenge '99-'02, released through EA Sports, although the rendering engine itself has been used for SimBin's GT Racing Series, comprising GTR - FIA GT Racing Game and GT Legends.

Ontwikkelaar: Simbin/ Image Space Incorporated
    Uitgever: Simbin/ Image Space Incorporated
    Genre: Simracing
    Platform(s): PC
    Spelers: 1-25/ 1-50
    Officiële Website: http://www.simbin.se/ / http://www.rfactor.net/

[gb]Informatie=(/gb]

Race 07

GTR Evolution

RFactor

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Online racing sites[/gb]

Racedepartment.com
    RFactorCentral.com
    Simracing.nl
    www.digitalracing.nl
    www.beneluxracingonline.nl

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor 6 euro is het idd een koopje. En zeker voor de Nordschleife. ;)
    Welk stuur heb je eigenlijk?

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb een Logitech Momo, eerst een tijd met een Trustmaster gereden. Tot het moment dat die langzaam stierf, nu dus een Momo. Ik zat nog te twijfelen tussen een Driving Force Pro en een Momo, maar toch voor de Logitech gekozen. Ben er heel tevreden over. Ik vind het erg fijn als 't stuur wat dikker is, dat vind ik fijner in de hand liggen.

Heb je alleen GTR en Race of ook rFactor?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rfactor nu niet meer. Heb hem wel even gehad maar die stond op een andere pc.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ok, die kun je toch zo weer activeren op je andere pc? Zolang je de code nog hebt, in ieder geval.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik was al een beetje aan het zoeken. Maar ik vind hem wel. :)
    Ik zie btw dat je racing member bent geworden op RD. ;)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, inderdaad. Mooi, is kijken of ik deze week nog een race kan meepakken. :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga even goed de code zoeken nu. Want ik zie dat er vanavond een een mooie Porsche race is met Rfactor.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, die zag ik ook. Helaas moet ik trainen anders had ik meegedaan. Porsche mod is echt subliem voor rFactor!

Edit: Practice: 19:00 GMT hier moeten wij dus twee uur bij optellen toch? Dan begint de practice dus om 21:00 uur en de race een uur later? Dan kan ik wel mee doen :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is 9 uur bij ons idd. Want voor Engeland komt er ook een 1 uur bij omdat het zomertijd is.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nog wel een Momo stuurtje in de aanbieding voor iemand :+

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is hier geen Bazaar. ;) Dit is het Zeepsop en Hybrid spam topic. :+

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Spam, spam, spam :+

Maarre, ik keek net voor de RD PCC server, alleen die stond niet in de serverlist. Heel raar, die van de Bus tour wel.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan, die hadden ze al een keer getest dacht ik. Omdat dat nieuw was. Anders even vragen in de thread. :)

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat voor hardware hebben jullie in jullie computers zitten om deze games een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen? Speel eigenlijk vrij weinig games op de PC maar dit ziet er serieus tof uit :)

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mijn hardware is zeker niet super. Ik rijd nu met een Sempron 2600+ en 1GB en een ATi X1650pro. Dit moet nog steeds een keer omgegooid worden naar een Dual Core en al die zooi 8) Hiermee kan ik rFactor op medium/high spelen en Race 07 op low/medium.

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ah leuk topic! Zelf heb ik GTR Evo, dus we kunnen nu dus ook met GT-klasses rijden, al ben ik daar slecht in, op pro dan.

Mijn hardware is ook niet super, kan hem op medium spelen en een paar dingen op hard.

Iemand lid van digitalracing.nl? Ik zelf wel, alleen rijd ik daar geen competitie.

E: Wat een post zeg, ziet er niet uit.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nu met met nieuwe pc alles op max staan. Als je even wil testen kan je natuurlijk even een demo downloaden. :)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Yes, ik ben lid bij Benelux Racing Online, DR.nl en Race Department. Allemaal onder dezelfde naam of onder mijn echte naam. Wel te herkennen aan miss Lima :) Ik ben eigenlijk alleen bij BRO echt actief. DR.nl wel leuk voor de rest van de autosport en leuke discussies. Race Department ben ik net lid van dus nog geen echte mening :).

Deel Deze Pagina