[PC] sims 2 probleem

Discussie in 'Games' gestart door woolyonline, 7 jun 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    sims 2 probleempjes

Ik heb net de sims 2 , heb een familietje gemaakt en een huisje gekocht. Nu willen ze een 2persoonsbed en kan ik die wel kopen maar past niet zodat ze allebei kunnen instappen, dus wil ik een muur slopen. Dit hoord te gaan met ctrl en dan klikken maar er gebeurd dan niets, ook niet als ik sleep, kan iemand me vertellen hoe het wel moet??
    Ook wil ik graag weten wat er gebeurd als mijn sims oudere worden, en kan ik ook nog kinderen krijgen, hoe?

greetz wooly

Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  2. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ctrl ingedrukt houden en dan slepen. Dus net zoals je een muur neerzet, kan je deze verwijderen...

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    en dit is een bekend probleem met een illegale versie.........

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _0/

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Woops :eek:

:D :9

6. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Wat zeurt iedereen meteen met dit is een probleem van de illegale versie. Geesh stelletje kinders. Het hoeft niet per sé zo te zijn. Als je een muur wilt slopen dan moet je eerst checken of er geen andere verdieping op staat en of je de goede modus uit hebt gekozen. Dan is het inderdaad met ctrl en slepen. Mocht het zo zijn dat je een gedownloade versie hebt die het niet optimaal doet, dan moet je ff verder zoeken.

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wil ik graag weten wat er gebeurd als mijn sims oudere worden, en kan ik ook nog kinderen krijgen, hoe?

Deel Deze Pagina