Hallo allemaal , een vraagje : ik heb vorige week voor mijn dochtertje de game " SIMS 3 BEESTENBENDE " gekocht . Op de hoes staat dat alles van het spel in het Nederlands is , de verkoopster had mij dit ook bevestigd trouwens . Op de disc staat er wel THE SIMS 3 PETS , maar volgens de verkoopster was dit normaal.... tot ik er mee thuis kwam . Het spel is wel degelijk in het Engels en er is geen optie om van taal te veranderen . Weet er misschien iemand een oplossing , eventueel waar ik een update voor een taalpakket kan downloaden of zo ..... U zou mij en mijn dochtertje er een groot plezier mee doen . Dank bij voorbaat, gusanorojo38
Nederlands Hey, heb je al een oplossing gevonden? Heb hier hetzelfde probleem. Sims 3 en sims 3 beestenbende hebben hier altijd in het nederlands geweest en sinds gisteren zijn ze in het engels. Begrijp er niets van, alle instellingen staan nog hetzelfde en correct
update Heb k ook al gedacht.... Ben al sinds gisteren aan het zoeken, verwijderen, herinstalleren, nieuwe accounts, land van belgie naar nederland wijzigen... Is ni leuk
harde schijf xbox nu ook geformateerd nog altijd in het engels....... 1 maand overgestapt van pc naar xbox, en heb er nu al spijt van....